Monday, March 30, 2009

Toceiiii sifu

Walaupun saya dah lama habis belajar tapi saya masih kena belajar lagi.. huhu ikutkan hati malehhh giloss.. tapi kena jugak belajar jugak! musti!!!

Ini kira second class laa ngn sifu amry.. :p first class dulu kat mamak nie la jugak.. kali nie ada tambahan student baru.. keri student baru daftar.. hihi

Tengok la betapa semangat nye dorang neh..adesss

keri yg baju kaler itam tu.. sifu baju oren tu :d

agaknye kite senasib la keri yer.. hukhuk apa nak buekkk

nasib baik la amry neh penyabar orgnya.. kalo tak mau dia pelangkung kepala sorang2.. yela asyik2 tak paham.. asyik2 tanya...hihi

see saya totap menten... :p

sampai kong la batery tu.. seb baik bleh cucuk plug kat cni..

korang mesti pelik eh.. belajar apa la hai depa neh..
erm malu nk cakap..
kitorg belajar buat web...huhu
kena paksa belajar sebab kitorg kene buat sendiri nanti maa


Korang jgn tanye pelik2 eh saya blom mahir lagi.. kang kalo mahir bleh la sape2 nak tanye.. sekarang dalam proses pembelajaran lagi.. tunggu dapat sijil baru leh ngajar korang..hihi

Kelas kitorg start kui 11 pg sampai kui 5.30 ptg.. huhuh letih woooo ngn panas nye kat mamak tu.. tak de aircond :p

neway pepon saya nk ucapkan berbillion2 tima kasih kepada sifu.. en amry diatas kesudian melapangkan masa untuk mengajar kitorang neh..

jasamu kami kenang..

dan tima kasih kasi ole-ole dari singapore neh..
tima kasih daun keladi.. kalo ada bagi la lagi :P

5 comments:

CuTeMiUt78 said...

oh,...belajar buat web ke.. emmm bagus2.. nnti klu dah terror blh ajar akak plak yo

JIVEBUMZ said...

CUTEMIUT,
tunggu dapat sijil mengajar orang dulu yer kak..kekeke

Nurul Ain binti Mohamad Yusop said...

ngehehe..pegi kelas ke..ingat g dating semalam..

kyrol.amri said...

hurmm...tu la
ingatkan nak ajak ainbutterfly g dating
tp apakan daya...
dah melepasss....huk3 :P

JIVEBUMZ said...

NURUL AIN,
dating apenye.. abg bob kije..huhu
winduuuu

KYROL AMRI,
haiiitttt... sempat lagi ko yer
patutla ko suh aku ajak dak umah aku turun makan sekali :p
rupa2nya ada agenda lain ek
hihi aku pahammmmm
wes dah berpunya daaaa!!

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site