Wednesday, February 12, 2014

Testimoni diri sendiri - herbal blend shaklee

Anda punyai masalah seperti saya? Tumit mudah merekah?? haa ini dia cream ajaib yang nak saya kongsikan bersama pengunjung blog saya.

Pada mulanya saya ke watson mencari minyak bio oil tak pun minyak french oil. Sebab dulu memang saya pakai dua tu sebelum bertemu brand shaklee. Ok jugak tapi kesannya agak lambat. Ntah macam mana dekat watson tu tak de pulak dua jenis minyak tu. So saya pun balik rumah. Risau memikirkan tumit di kaki yang semakin merekah tahap kritikal tu. Malu weh dengan asben huhuhu. Kaki tak cantik kan.

Tetiba saya teringat herbal blend multi-purpose cream yang dah lama giler saya beli nie. Cream nie boleh sangat2 digunakan untuk merawat tumit merekah. Hah apa kata saya cuba. Boleh buat testimoni nih.

"It's a cream that cares for you. Dry, chapped, rough skin is no match for this soothing cream, which softens even the hardest, callused skin on knees, elbows, and feet. Its cooling, mentholated, non-greasy formula vanishes as you massage it in, leaving skin feeling smooth and refreshed."


Ok ini dia rupa herbal blend multi-pupose cream yang sangat ajaib itu :)

Gambar diatas adalah testimoni diri sendiri menggunakan herbal blend selama 7 hari. Kesannya alhamdulillah memang menabjubkan. Terima kasih Allah kerana mempertemukan saya dengan Shaklee.. :)

Jika anda mempunyai masalah seperti saya jangan berlengah lagi boleh pi order cepat. Jangan biar kaki anda merekah selamanya. Malu weh kaki merekah nih!

Nak tahu antara kebaikan lain herbal blend multi-pupose cream ialah:-

Merawat tumit pecah / merekah
Ruam pada baby
Gatal-gatal akibat gigitan nyamuk
Lemak berlebihan
Kulit kering
Eczema
Ubat luka / lecur
Merawat puting yang luka bagi yang menyusu
Menghilangkan parut
Losyen harian melembutkan kulit gitu


Ok dah tahu kebaikan mari semua dapatkan satu simpan di rumah sebagai kegunaan harian anda sekeluarga. Rugi kalau tak cuba!!!


No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site