Tuesday, March 10, 2009

Ok ker kalo pakai camni?

Saja nak gedik2 pakai tudung camni..hihi

Sabtu tadi g pasar malam jalan TAR ngn en bob pastu terbeli tudung2 nie.. 2 helai je.. murah2 rm 10 sehelai..

Saje nak tanye ok tak? :P

yg ini nak pakai g kenduri kat johor sabtu nanti



yg ini pulak dah pakai g keje siang tadi :P

12 comments:

Hayati said...

ala...ade beli lebih x???
cantikk plakkk....jelous2 nie...
ipoh mahaii gie daa...rm15 rogi2.

JIVEBUMZ said...

hoho xde beli lebih.. xpela nanti ang amek la bekas aku pakai nie..lalala

kalo sempat sebelum lik kg akak belikan loh.. nak kaler ape?

nenekrock said...

alahhh tomeinyerrr
kalo muka loncong mulus cm akk mmg sesuaii sgtlaa
kalo muka ala2 ball tambah ball la kalo pakai hahahahah c, i x sesoaiii langsung :D

JIVEBUMZ said...

eh yeke? muke awak seswai ape?? mcam ler muke awak tu mcm ball.. tak de laa.. trust me!! try pakai akak nak nengok :d

~ceRRy beRRy~ said...

wawawawa...
cun la sys...adeyhh..murah nyeee tudung nih..slalu nye lebey rm10..
ni nk kirim nih..ish3...hehehe
sys pki utk kenduri kang..de plak yg nk wat menantu kang..ngeeee :)

JIVEBUMZ said...

auwww malu2 miow2..hihi
yeke? bleh jer nk kirim tp akak tak pandai sangat nk pilih ikut cita rasa cerry berry..hiks

ooooo tak bole tak bole ngorat akak pegi kenduri ngn En Bob taw! muahaha

CuTeMiUt78 said...

ok ler tu..manis je.. cantik ler dik..sseessuuaaiii sgt

honeysour's blog said...

nana tak berani lagi nak pakai tudung macam ni...

nanti nampak bbooollllattt la...

memeY said...

cntik la akak pakai tudung tu.. seswai sgt... :D boleh le jual kt org ipoh..sini mahal le..

adenium said...

ypur face sesuai untuk tudung gitu... but mine...emmm ..look older ..hahahah

UnGu VioLeT said...

lawalaaa... nak mintak tolong belikan, boleh? ;)

JIVEBUMZ said...

HAI CUTEMIUT, hoho mekasih akak.. akak pon seswai ape?? cuba try tengok!

HAI HONEYSOUR, eh org muka bulat lawa la pakai tudung cam gini! akak ske tgk taw!!!

HAI MEMEY, engko nak ker memey?? bleh aje..datang la kl..leh tido umah akak.. leh g soping same :d

HAI ADENIUM, erm kekadang terasa older gak tapi saya belasah aje coz tudung nie senang sgt nak pakai..hihi

HAI UNGU VIOLET, tolong beli?? boleh bangat dik!! hee

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site