Thursday, March 5, 2009

Berjumpa dengan mereka

Semalam sedang saya berjalan2 kat pasar malam kk, terjumpa ngn amoi nih.. alaa amoi lagi ker walaupun dah ada anak dua.. kalo panggil nyonya kang marah pulak.. hihi

Dulu sebelum saya keje gomen saya keje kat satu kompeni swasta yang handle projek2 piping segala bagai tu.. ala kompeni kontraktor tu, dekat aje ngn area umah sewa saya.. hampir 8 bulan jugak la keje situ. Lepas habis belajar keje kedai henfon dan aksesori. Masa tengah keja kat kedai henfon tula saya bertemu ngn ms khor (walaupon dah kawen tapi tetap nak suh panggil ms jugak).. seorang amoi yg baik ati nih.. walaupon berlainan bangsa dan agama kami boleh ngam. Dia la yang offer saya keje kt opis dia bekerja kebetulan ada kosong.. saya on je.. tak kisah keja apapun asalkan HALAL.

Berkawan dengan Ms Khor memang menyeronokkan.. dulu tak suka akaun!! tak suke mate!! peh jumpa amoi nie dah kene suka pulak.. yela saya jadik kerani akaun..muahaha lawak giler tak de bakat langsung. Dulu selalu berkongsi suka dan duka bersama ms khor.


Nie dia Ms Khor.. saya curik2 amek gambo dia.. dah kurus dia sekarang weh

Dia tegur saya dulu, saya ngah jalan2 mana perasan org..:P

We are bestfrenzzzz

Setelah hampir 2 tahun saya bersara (bersara konon) dari kompeni lama akhirnya kami ditemukan di pasar malam kk.. missed u ms khor!


Balik pasar malam saya menyinggah g car wash kat depan umah nie. Keta dah koto sangat.. tetiba terjumpa pulak ngan minah sorang ni..

Me with kak ijan lawyer tu la kawan baik kak Shemmi.. sapa kenal? "Kak ina kenal ke nie?"

macam tau2 aje saya nak snap gambo dia kan.. well sporting ar kak.. bile nak ajak saya kuar lak nie?? muahaha tak malu :p

Ok habis disitu.. untuk umumkan pemenang "jivebumz contest" akan saya beritahu kelak yer.. kasi supppprrriiiiseee cket.. :d

4 comments:

Luth Textile said...

kak.. segak gak amoi tua tu..
tp tgk2 kot depan, hampeh..
kiki

nenekrock said...

amboii hang org ateh kutuk depan2 noh hahahah...bdw chumel kak bum2 rasa nak geget jek pipi dia haha }:-[

Hayati said...

uihh..apsal nengok dlm blog niee segak plak amoii 2...wakakaka...

CuTeMiUt78 said...

sib baik masih mengenali kan.. seronok dpt jumpa member2 lama..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site