Saturday, October 11, 2014

Tambah tenaga dengan vitalea


Assalammualaikum wbt dan salam ceria!

Yer badan anda penat usah cakap la kan tambah pulak dah beranak dua.. semestinya balik kerja ada sahaja kerja rumah yang perlu dibuat. Bak kata orang tak kering air tangan. Kejap membasuh kejap mengemop kejap memasak hai macam2 la kan tugas orang perempuan.

Bila badan letih rasa cepat jer nak marah kan... nak marah anak nak marah suami hehe. Usah dibuat begitu yer kawan2..tak baik untuk masa depan.

Nah saya perkenalkan suppliment untuk anda. Apa kata cuba vita-lea. Vita-lea nie multivitamin tau uols! tak kenal maka tak cinta... haa meh berkenalan dulu yer.


Kalau rasa badan letih2 telan jer vita-lea Insya Allah anda akan kembali bertenaga gitu. Kalau nak tahu orang peknen yang darah rendah sesuai sangat amek Vita-lea nie.Sebab pernah tengok pengalaman adik saya la peknen HB rendah doktor suh makan kerang la apa semua tu kan... tapi bila dia mula amalkan Vita-lea alhamdulillah masalah HB dia dah selesai. 

Ini dia beberapa kelebihan vita-lea yang anda patut tahu!

APAKAH KELEBIHAN VITA-LEA SHAKLEE?
  • Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah.
  • Mengandungi 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA.
  • Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang.
  • Tablet Vita Lea Shaklee disalut dengan serbuk nutrisi~ spirulina.
  • Dihasilkan dengan kaedah yang terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks, disebut sebagai "Explo-tab".
  • Merupakan tablet multivitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia.
  • Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.
  • Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan Vita Lea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%.
SIAPA YANG PERLUKAN MULTIVITAMIN VITA-LEA SHAKLEE?
  • individu yang mementingkan kesihatan dan kecergasan tubuh.
  • individu yang tidak dapat diet yang seimbang / kekurangan nutrisi.
  • individu yang ingin meningkatkan sistem pertahanan tubuh.
  • golongan dewasa, remaja sama ada lelaki dan wanita.
  • wanita hamil, bersalin, menyusu.
  • individu yang ada ANEMIA.
  • wanita yang sudah menopous.



Nah apa tunggu lagi jika anda perlukan multivitamin Vita-lea adalah jawapannya!

ila kamilah 012-5417451
Nak tanya berkenaan produk boleh hubungi saya yer

6 comments:

Anmas Healthcare said...
This comment has been removed by the author.
Anmas Healthcare said...

vitalea memang best :)

asma el Kareem said...

Dulu mmg takut makan Multivitamin.. Sejak consume vitalea alhamdulillah memang rasa bertenaga

Ibu Riana said...

multivitamin terbaik..siapa yang dah ambil vitalea mesti dapat rasakan perubahan..

Ibu Riana Onlineshop

Cinta Ariefatiha said...

Vitalea mmg multivitamin yang lengkap....

supplement eshoppe said...

multivitamin yg terbaik....lengkap mengandungi semua keperluan badan..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site