Tuesday, March 10, 2009

Mood nak berbaju baru

Biasa la pompuan kan mesti ada mood nak berbaju baru..hiks

Saya jarang2 nak beli kain tapi kalo terbeli tu mesti la nak beli manyak cket kan.. lagi pun kat opis saya ari isnin-rabu pakai baju koperat, hari khamis baju batik, hari jumaat baru leh nk melaram baju lawa2 cket.. hurm ok jugak la camtu sebenarnya kan.. tapi sesekali nk jugak pakai baju baru..

Ala saya beli kain nie kat Jalan TAR je senang banyak pilihan :d

yg biru tu untuk Adik Yat.. yang ijau tu pulak saya yg punya. muahaha mmg tamak sekali upah 2 pasang daa

ini gambo semalam taw cuti2 mesia saya tak kemana-mana mau anto kain ke rumah tukang jahit..

7 comments:

Hayati said...

wahh...suke2, cantik2....
wah...sampaii 2 pasang 2....jelous2.

JIVEBUMZ said...

hihi kalo suke nanti kim duit manyak cket leh beli banyak pasang loh :P

jgn jelessss ang dah manyak baju taw!

DrSam said...

shoppping sakan :)

nenekrock said...

wah!! bestnyaaa
cantikk yg kaler ijo tu kak
nnti bila dh siap showw off keh
buat kebayas ke kurung tu hahahaha sebok nk tau :D

JIVEBUMZ said...

DR SAM, xdela sakan sesekali aje dr..hihi

NENEKROCK, cantik ek?? hihi ske ske yg kaler ijo of cos lew akak yg punye.. siap nanti insyaallah akak show off ek..akak wat baju kurung pesak gantung :d

Hayati said...

em...ok gak 2, nanti kalo nak ke jalan tar lagi sblm lik kg, rojer2 la...rase mcm nak order lagi jew..huhuhu, ngah tamak nieee...maklum lew, ipoh bj talakk cantikk oo...hehe,jgn mare owang ipoh.

JIVEBUMZ said...

HAYATI, dengar cni olang ipoh!! ini olang cakap sana baju tarak lawa loh..hahaha

ok ok xde hal ade wang ade baju baru :P

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site