Sunday, March 29, 2009

Bersama anak buah ku

Dorang nie kan tetiba jer datang mengejut.. sib baik petang semalam saya tak kuar g mana-mana.. kalo tak budak2 nie ketuk pintu sian jer kena balik umah dorang balik..hihi

Tapi tak pe saya suka dorang datang.. at least tak de la bosan sangat kat umah.. time tu saya baru ingat nak turun g kedai tapau nasik.. sekali dorang datang ajak la dorang turun sekali..

Meh tengok aksi dak2 nie bila tengok kamera

mmg suka bergambo dak farah nie :p kakak dia tu tak nak pandang kamera langsung

sempat jugak dia pau saya nak beli ayaq slurpy neh

slurp slurpppp

kyusuk betui la minah nie minum ayaq tu

best kan kalo selalu camni? :d

lepas tapau makan kat kedai siam kat depan umah saya nie kitorg cepat2 balik sebab saya dah lapooooo la sangat

tarrraa nie la hasilnya.. makan pagi + makan tengah hari + makan malam saya=KENYANG GILERRR

berselera betui kami.. lebih2 lagi saya yg kelaparan neh... itu la cite ari sabtu bersama anak buah saya neh.. opss lupa nak bitau dorang datang nak main tenet kat umah saya.. so kadang2 ari minggu dorang mmg suke lepak cni.. saya tak de hal..

ok la jap lagi saya ada keje sket.. nak siapkan sesuatu yg tak siap2 lagi neh.. aduhhhh

6 comments:

aRe_uDear said...

hohooo duk melantak sakan nmpak, sure bedal sampai licinnyer nih huehueee ;)

JIVEBUMZ said...

ARE_UDEAR,
haah melantak sampai lebammmmm
best woo makan ngn budak2 nie kalo tak abes dorg yg abeskan :p

mknace said...

hmmm
nice
memang melantak bebetul ni

Hayati said...

wahhh....
windu la kat depa niee..

JIVEBUMZ said...

MKNACE,
hihi burok lantakkk


HAYATI,
depa pon rindu kat hang jugakkk
depa yg cakap taw!

mummYaeesh said...

cantik la pinggan!
diorang ni dtg sendiri ke??jln kaki??

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site