Thursday, October 23, 2014

Set sendi shaklee terbaik bantu pulihkan sendi yang bermasalah


 Assalammualaikum wbt dan salam ceria!

Anda ada masalah sakit sendi tak? lengguh lutut ke? haaa kalau ada Shaklee ada vitamin nye. Nie saya nak share 3 vitamin yang terbaik bila digabungkan bersama. Kalau kena 3 nie memang tersangatlah bagus untuk orang2 yang mempunyai masalah sendi nie.

Bukan sembang kosong yer ada buktinya tau! ok nanti kita tengok testimoni yer. 

Apa yang terkandung dalam set sendi?


 Set sendi mengandungi 3 vitamin yang hebat iaitu Ostematrik, Advanced Joint Health dan Omega Guard. Jika 3 vitamin ini digabungkan bersama Insha Allah masalah sendi anda akan beransur pulih. Kita cuma berusaha yer dak? Selebihnya Allah yang tentukan.


Set ini bertindak dengan 3 cara iaitu:-


- Membantu mengekalkan tulang rawan yang sihat dimana AJHT mengandungi glukosamina yang menghalang bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang menyebabkan ketidakselesaan sendi dengan meningkatkan kesan kusyen danmemelihara tisu penyambung yang sihat.

- Mengurangkan keradangan dimana Omega Guard melambatkan dehidrasi tulang rawan, mengurangkan reaksi keradangan dalam sendi-sendi dan bertindak sebagai pelincir (membantu anda bergerak lebih bebas apabila sendi-sendi berkeriut dan sakit). Kajian menunjukkan pengambilan asid lemak omega 3 bersama glukosamina (AJHT) dapat meningkatkan kesihatan sendi daripada mengambil glukosamina sahaja.

- Mengekalkan set tulang yang sihat dimana Ostematrik mengandungi kalsium (penting untuk kesihatan tulang, otot dan ligamen), magnesium (bantu mengasimilasikan kalsium ke dalam tulang dan menguatkannya). Manakala vitamin D merangsang penyerapan kalsium, boron (membantu dalam metabolisma tulang), mangan, kuprum dan zink (mengaktifkan enzim yang membantu dalam pembinaan kepadatan tulang)
 
 

 


Mari kita lihat testimoni pengguna:







Jom atasi masalah sakit sendi sekarang! Ianya ternyata selamat dan berkesan. Kalau nak tahu kena cuba dulu baru tau! semestinya hadiahkan kepada ibu bapa kita yang tersayang...


Hubungi saya untuk konsultasi percuma,
Ila Kamilah
COD area Shah Alam, Puchong, Kota Kemuning, Sri Muda, Kajang, Parit Buntar
Call/Msg/WhatsApp/Telegram : 012-5417451
Facebook Page : Jivebumz Vita shop

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site