Tuesday, March 10, 2009

Langkah kanan betul laa

Semalam tak g mana2 housemate saya memasak.. aisey man housemate i kan rajin orgnye.. korang kalo tak caya meh saya buktikan..heheh

Tetiba ngh ralit memasak.. saya baru je nak menolong.. g pon saya baru je balik anto kain kat umah tukang jahit.. terdengar suara budak2 kat depan pintu umah..

Hohoho tetiba rasa mcam dah taw sapa yg datang..

Si 3 beradik.. Farith, fatin n farah.. macam bau-bau aje ina gebu nak masak arinie kan..hihi

Dorang datang ade hajat.. hajat nak belasah pc saya main tenet..

seb baik dorang datang saya dah tak pakai pc kalo idak mau nye berebut nih. Tengok tu dorang bawak dari rumah.. puppet katanya.. tak pon boneka dibuat dpd stokin mamanya.. hihi siap jahit butang jadikan mata lagi tu.. lawak sungguh la ai depa nie

memang langkah kanan! tengok tu.. time for eat.... berebut-rebut

antara aksesori untuk mamam ngn bihun sup tu

amacam?? terliur tak?? hihi

6 comments:

nenekrock said...

bestnyaaa bee hun supppp
dmm cmni rasa ngidamm jek bila tgk pix makanan

honeysour's blog said...

argggghhh..dah terliur2 ni bihun sup kak ina...adoooyyaiii...

Binjaie said...

Amboi tak ajak pun...

~ceRRy beRRy~ said...

dah mcm anak2 akak lak dorang tuh...
hehehe....
cptla kawen ngan en.bob..
akak cam de keibuan sket..hehe

Hayati said...

wah...cedappnye,em...windu kat abg,fatin n adik farah...bila depa nk balik kg.

JIVEBUMZ said...

ELLO NENEKROCK,lor nenek demam ek?? meh cni meh makan bihun sup akak suapkan..:d

ELLO HONEYSOUR,hah tula bila nak datang cni?? senang2 je kak ina wat bihun sup taw!! datang sebelum kawen.

ELLO BINJAIE, hihi terlupe ar..sile-sile

ELLO CERRY BERRY, dorang nie sume anak sedara akak! dulu mase kecik2 akak clalu jaga depa taw tu yg rapat giler.. kawen?? erkkk kene tnye en bob nih! hihi

ELLO HAYATI, mmg sedap!! erm kalo rindu ang kene pi umah depa loh :p

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site