Tuesday, May 20, 2014

Herb-lax shaklee untuk detox


Entry kali nie saya nak cerita pasal herbalax. Sebenarnya baru 4 kali telan herbalax uolss.. haha exsaited ko nak cerita kan. Oklah mai saya kenalkan dulu apa benda herbalax nih.
 


Herbalax lebih dikenali sebagai detox. Kalau dah terover makan tuh boleh la telan herbalax cepat2. Apa itu detox?

"Detox adalah proses membersihkan usus di mana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih, barulah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. Kerana itulah detox sangat penting sebeum mengambil apa-apa vitamin atau supplement supaya tahap penyerapan nutrien pada kadar paling optimum."



Kali pertama telan herbalax nie saya blom rasa perubahan apa2 pon. Tetapi selepas pengambilan kali ke tiga tu diaaa habaq hang! dia punya detox hahaha... lega membuang. Rasa macam habis semua telah dibuang dengan jayanya. 
Saya amalkan 2 hari sekali. Telan 4 biji sebelum tido. Esok pagi2 tu dah memerut. Sangat sesuai untuk yang berada di dalam pantang. Kan susah nak membuang. Yang nak kuruskan padan nak kempiskan perut dialu-alukan.
Sekarang saya tak rasa risau lagi. Makan jer apa yang nak dimakan tapi sebelum tido wajib telan herbalax. Kalau rasa nak tau macam mana penangan herbalax anda patut cuba satu. Insyaallah masalah sembelit anda dapat diatasi.

Mari kita baca testimoni dibawah:-


"Detox, Masalah sembelit, Perut Meragam..."
Sebenarnya sebelum saya mengenali shaklee saya seorang yang sangat sukar untuk membuang air besar. Adakalanya dua tiga hari baru saya membuang. Kesannya muka saya berjerawat termasuklah jerawat batu yang sangat besar, berkudis, senang demam dan migrain yang teruk. Setelah mengenali Shaklee saya mengambil beberapa supplement untuk membuang toksin iaitu Herb-lax untuk mencuci usus dan menyingkirkan semua toksin. Alhamdulillah memang berkesan"


Kebaikan Herb Lax

  • pembersihan najis yang tersekat
  • meransang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita
  • membantu masalah sembelit
  • tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi
  • mengempiskan perut
  • ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. sesuai di ambil seperti biasa atau dicampur dalam air panas, sebaai minuman teh herba.

Siapakah yang perlu amalkan Herb Lax ? 

  • pengamal tegar ubat tahan sakit.
  • mereka yang ada masalah pembuangan, perkumuhan kurang lancar dan sembelit 
  • mereka yang banyak jerawat
  • pesakit gout
  • mereka yang ingin membersihkan usus terutama sekali mereka yang baru berjinak2 dengan suplemen



Pertanyaan & konsultasi berkaitan produk boleh hubungi saya:-
ila kamilah
012-5417451

-Your Shaklee Independent Distributor at Shah Alam, Selangor-

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site