Wednesday, March 11, 2009

Masa mula-mula masuk keja

Saya ngah godek2 folder kat dalam pc nih.. tetiba terjumpa ngn pic ni.. terasa nk tempek kat sini ala-ala mengenang kisah silam la kot.. :p

Dulu masa mula2 masuk keje meja clear tak da barang pon skg nie abes.. kadang tu tak nampak rupa meja dah.. :d

makin hari ada jer yg berubah kan.. bukan setakat meja, diri sendiri pun turut akan berubah mengikut usia kita kan?

opss terasa lapar la plak pagi tadi makan roti canai ngn teh tarik jer.. patut la lapar sangat nie.. huhu

jom jom pegi lunch!!

5 comments:

Hayati said...

mula2 masuk keje muka suci ajew 2...hehehe...meja pon suci n bersih...

UnGu VioLeT said...

cutenye....

akak, murah nye tudung tue.. lehla akak tolong belikan kat mar.. nnt mar kirimla duit post semua.. ok ker?? klu takleh, xpe je.. saje je tanya..

Uncle Dol said...

hehehe.. bergaya.. ada meja sendiri.. =)

JIVEBUMZ said...

HAI HAYATI, mmg suci + murni mula2 jer pastu muka ganas + garang = banyak keje...muahaha konon2

HAI UNGU VIOLET, ok insyaallah kalo mar betul2 berminat nak pakai tudung cam gitu akak xde hal..hihi akak tak penah pos international ni..hihi rase cam tak cayo lak??!!

HAI UNCLE DOL, gaya budak baru masuk gheja.. :P

shah said...

wow, bersih sungguh la meje. betulke bleh bertahan lama bersih gitu?

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site