Friday, October 24, 2014

Set tambah berat badan : Sebab kurus sangat!

 
Assalammualaikum wbt...

Semalam ada regular customer saya msg dekat dalam FB tanya ada tak supplimen shaklee yang boleh tambah berat badan? Saya cakap...mestilah ada... nak kurus ada nak naikkan berat pun ada heee.

Teruja kawan saya mendengarnya sebab dia dok ingat shaklee nie hanya untuk nak kuruskan badan jer. Baiklah mai kita cerita sikit kasi clear yer. Shaklee ada menyediakan set untuk tambah berat badan antaranya ialah Mealshakes, B complexs dan juga vitalea.

badan kurus sangat

Kenapa mealshakes?


Mealshakes lengkap dengan imbangan vitamin dan mineral. Ianya sangat bagus bagi menaikkan selera makan kita. Seelokknya diambil pada waktu sarapan pagi. Mealshakes juga turut membantu mengatasi masalah sembelit. Jadi usah risau bila banyak makan tapi "hasil" tak keluar2 hehe. Insha Allah "hasil" yang keluar sangat smooth gitu!

Kenapa B-complex?


Vitamin B-complex juga sangat membantu dalam menambah selera makan disamping ianya baik untuk anti stress. Bila tak stress kita boleh makan dengan gembiranya tak gitu? Jadi amalkan vitamin B-complex sebiji selepas makan.

Kenapa Vita-lea?


Merupakan satu-satunya multivitamin yang mengandungi 12 vitamin dan 7 mineral penting. Ianya adalah penambahan tenaga segera - pemberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental. Vita-lea adalah pelengkap nutrisi dimana kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang. Jadi sangatlah sesuai bagi yang hendak menambah berat badan tu. Vita-lea juga membantu menyerap nutrien dengan lebih eficient. Caranya dengan mengambil 2 biji sebelum tido.

Selain daripada itu jika anda mampu boleh add on ESP (Energizing Soy Protien) dalam set tambah berat badan ini. Ini kerana ESP sangat kaya dengan pelbagai protien. Esp juga adalah pembekal tenaga dengan segera dan mempertingkatkan sistem imun di dalam badan.


Hubungi saya untuk konsultasi percuma,
Ila Kamilah
Shaklee ID : 951481
COD area Shah Alam, Puchong, Kota Kemuning, Sri Muda, Kajang, Parit Buntar
Call/Msg/WhatsApp/Telegram : 012-5417451
Facebook Page : Jivebumz Vita shop

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site