Monday, October 20, 2014

Herbal Blend Shaklee Cream memang ajaib


Assalammualaikum wbt dan salam ceria semua!
Best sangat ker herbal blend cream tu sampai setiap rumah wajib kena ada??? Haaa nie lah nak cerita nie... tak kenal maka tak cinta. Dah kenal nanti wajib cinta berganda-ganda ecewahhhh

Apakah dia Herbal Blend Cream nie?

 

Losyen tangan
Cream ajaib pilihan saya seisi keluarga

Herbal blend cream adalah sejenis cream multipurpose. Krin yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapat "melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki". Ianya sejenis cream yang tidak berminyak, dingin dan bermentol. Ianya diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary. 

Siapa yang patut guna herbal blend cream nie?


Baiklah sebenarnya cream nie sesuai sangat untuk seisi keluarga. Sebagai contoh, anak anda mengalami perut kembung. Sapukan sahaja cream nie pada perut anak anda Inshaa Allah tak lama lepas tu perut anak anda akan pulih seperti biasa. Saya selalu sapu pada Esya dan Sara kalau perut kembung. Sapu dan urut sikit dah lega. Alhamdulillah mak pon gembira.

Bila kita mengalami ruam atau gatal2 badan pon boleh sapukan cream nih. Baru-baru nie anak saya sara kena chicken pox. Habis satu badan memang gatal lah kan. Sapu aje sehari 2 kali iaitu siang dan malam Inshaa Allah cepat sembuh parut chicken pox tu nanti.

Saya sendiri mengalami masalah tumit merekah dan pecah-pecah. Malunya dekat hubby. Alhamdulillah semenjak saya berkenalan dengan herbal blend cream ianya sangat membantu saya. Sapukan di kaki setiap malam Inshaa Allah tumit sudah tidak mereka lagi. Best sangat!

Ini testimoni saya sendiri menggunakan herbal blend cream ajaib nie. Memang puas hati sebab tu saya nak share dengan korang diluar sana.

Pada pendapat saya, bagi bakal ibu diluar sana bolehlah  memasukkan herbal blend nie dalam senarai check list keperluan berpantang anda. Ia boleh digunakan untuk bayi yang kembung dan anda boleh juga jadikan ia sebagai losyen harian.

Hubungi saya untuk konsultasi percuma,
Ila Kamilah
COD area Shah Alam, Puchong, Kota Kemuning, Sri Muda, Kajang, Parit Buntar
Call/Msg/WhatsApp/Telegram : 012-5417451
Facebook Page : Jivebumz Vita shop



 

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site