Monday, March 9, 2009

Mahu menuntut ilmu??

Saya kena blaja!!! kena tuntut ilmu daripada org yg lebih pandai.. maka hari ahad petang saya dah wat appoinment ngn Sifu Amry.. muahaha tetiba mamat nie jadik cikgu pulak..

Kitorg jumpe kat mamak depan umah saya jer.. dengan izin En Bob okey.. hihi

Saja nak kasi bukti yg saya betui2 blaja taw!

aksi ini sengaja di snap.. saya ngh nengok sifu ngah tunjuk ajar

hoho sangat teror ini org.. kipas sket

dan saya hanya mampu tersengih sebab saya dah pening ngn ajaran yg tak leh nak masuk sangat tu..huhuh

lepas dan pening2 pk sume.. perut pon lapa so kena la makan.. jom makan dulu! :P

9 comments:

atie said...

ila~belajar apa tu dik...

nenekrock said...

a'aa kak bum belaja apa tu kak cm best jek nak tau jg nk tau jg! =D

eliza said...

blajar apa tu?

JIVEBUMZ said...

ATIE,NENEKROCK N ELIZA: alooo saya belaja cemana nk wat web pakai software "joomla"..hihi saya ada projek baru nk ciapkan :p

Hayati said...

blajor joomla, waa...adik nk blajar gak...huhu, senang x??? em..terliur plak nengok makanan 2.

CuTeMiUt78 said...

uish..blajar apa tu..

kyrol.amri said...

wey...jgn ckp sgt teror la
aku tau skit2 je :)

JIVEBUMZ said...

ELLO KYROL, hihi ko jgn mare ek aku propose ke lelebih kt cni :p

shah said...

study apa eh?

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site