Sunday, October 12, 2014

ESP bukan sekadar vitamin boleh jadi masker tau


Asslammualaikum wbt dan salam ceria!

Haaa mesti korang dok ingat ESP nie hanya untuk minum sahaja kan? sebenarnya ESP nie boleh juga digunakan sebagai masker. Saya dah cuba! hasilnya sangat ler bestnya... lembut aje kulit iols nie tau! #perasan hehehe


CARA BUAT MASKER ESP :
  1. Ambil 1 sudu kecil ESP, bancuhkan dengan sedikit air sejuk.
  2. Apply di muka sehingga penuh dan rata.
  3. Biarkan semalaman / bagi yang tak selesa tidur dengan masker boleh cuci selepas 2-3 jam.
* Boleh juga add on yogurt Asli untuk kesan lebih superb!








Nak lebih awesome boleh gabungkan dengan vitamin C dan juga vitamin E. Perghhh hasilnyaa mantap! cubalah anda pasti gembira. Buat la seminggu 2 kali gitu. Dan lihatlah perubahannya. Tak sampai 4 hari dah puas hati tengok muka gebu gebas gitu hehe.


 Ini kerana esp mempunyai kelebihan berikut:-

  1. Kekal Muda – Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.
  2. Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.
  3. Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki - genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.
  4. Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan  parut.
  5. Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.
  6. Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.
  7. Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.
Tak lengkap kalo kita tak tengok testimoni kan? Nah beberapa testimoni daripada penggemar ESP.


Sempena bulan promo ESP nie jom pakat beli sorang setin dua... ruginya kalau terlepas promo nie kena tunggu tahun depan pula... hishhh ruginyaaaa

Hubungi saya jika berminat...
ESP  PROMO! ESP PROMO! ESP PROMO!

ila kamilah
012 5417451
jivebumz@yahoo.com

4 comments:

fisha hasan said...

masker esp mmg terbaik.. penah try dah :)

fisha hasan said...

masker esp mmg terbaik.. penah try dah :)

Mama Iskhandar said...

Masker ngan ESP menarik ne. Nak cubala..

Anna AN said...

Memang best masker ESP + Yogurt ni. Saya dah amalkan. Memang lembut je kulit lepas tu. Bukan sehari je tahan. berhari.. Syok2
Jom jalan-jalan blog saya : http://annahealthnbeutyhouse.blogspot.com/

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site