Wednesday, October 15, 2014

Saya mahu kurus dengan Set Diet Shaklee

Assalammualaikum wbt & Salam ceria!!!

Hai uolsss... sarapan apa pagi nie? Haaa nasik lemak ker? hehe biasala nasik lemak dan kita tak dapat dipisahkan... ai pon makan nasik lemak jugak tapi bukan hari nie lah... Hari nie breakfast ESP uols... mentang2 lah tengah harga promo kan.. ESP sentiasa 24/7 HAHA.

Baiklah sapa sini nak kurus??? Meh angkat tangan cepat! Mesti ramai kan... nak kurus tak susah giler nak kawal nafsu makan. Apa kata anda cuba Set Diet yang mengandungi pelbagai khasiat seperti dibawah.
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
jeng jeng jeng
haloh haloh penat ker scroll ke bawah? haha saje je ngaco uols..pepagi nie mai buat lawak sket bolee
Ok jangan susah hati lagi yer teman2... Inshaa Allah dengan Set Diet ini jika anda betul2 amalkan secara konsisten anda akan berjaya kurus. Kurus dengan sihat yer! Bukan kurus berpenyakit tau!
Meh kita lihat apa kebaikan   Alfalfa, ESP dan juga Lecithin dan misi anda untuk KURUS.

ALFALFA
1. Mencuci hati, darah dan usus - Ini adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot.
2. Melawan alahan -  Memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitif, kurap, bau badan dan ulat air (athlete's foot) dengan berkesan.
3. Baik untuk perubahan patologi di dalam usus dan perut - Memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, hyperacidity, ulser gastrik, hepatitis dan sembelit.
4. Menyingkirkan lemak dan kolestrol - Kajian klinikal terbukti bahawa penggunaan jangka panjang daripada alfalfa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolestrol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. Hanya alfalfa sahaja yang mempunyai saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolestrol.
5. Melawan tumor - Memakan 30-50 tablet akan mengalkalikan badan, dengan itu memperbaiki sel-sel kanser dan membuang tumor.
6. Melegakan keletihan - Melegakan keletihan dan sebagai rawatan kepada kebanyakkan penyakit.
7. Mencegah / merawat atritis - Melegakan sakit atritis dan kesakitan.
ESP (ENERGIZING SOY PROTIEN)

  1. Kekal Muda – Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga. 
  2. Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.
  3. Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki - genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.
  4. Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan  parut.
  5. Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.
  6. Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.
  7. Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.
LECITHIN
  • Lecithin membantu mencegah penyakit yang berkaitan dengan lebihan lemak dalam badan, seperti darah tinggi, stroke, sakit jantung dan lain- lain. ini kerana lecithin bertindak sebagai pelarut lemak.


  • Lecithin memecahkan lemak, dan jika diambil untuk mengurangkan berat badan, dan jika anda turut bersenam, lecithin mampu membakar lemak dengan lebih cepat.


  • Lecithin juga berperanan dalam penyerapan zat- zat penting dari saluran darah ke dalam sel badan kita.

  • Lecithin membantu melindungi sel darah merah kita daripada serangan virus dan bakteria.

  • Lecithin sangat baik untuk meningkatkan daya ingatan. sebab itu lecithin dapat membantu mengelakkan kita daripada penyakit seperti alzheimer disease. lecithin adalah makanan otak dan saraf.

  • Lecithin dapat membantu masalah insomnia. ianya sumber kepada hormon neurotransmitter yang membantu proses tidur.

  • Lecithin adalah asid lemak yang penting bagi paru- paru bagi mencairkan mukus dan melegakan irritation.

  • Lecithin membantu mencegah eczema, kerana ia adalah zat kecantikan (untuk kulit, rambut).

  • Lecithin bertindak sebagai pelincir kepada sendi- sendi badan kita.

  • Lecithin diperlukan dalam penghasilan hormon epinephrine yang diperlukan bagi mencegah simptom menopause dan PMS


Ingin lihat testimoni pengguna serta ketahui tips kurus secara sihat boleh klik SINI





Hubungi saya jika berminat...
ESP  PROMO! ESP PROMO! ESP PROMO!

ila kamilah
012 5417451
jivebumz@yahoo.com
FB Page: Jivebumz Vita Shop

3 comments:

fisha hasan said...

sya mambik set ni ja.. mmg berkesan...:)

ila izat said...

fisha hasan,

berkesan jika diambil secara konsisten Inshaa Allah

Mama Iskhandar said...

Untuk mantap lagi pengunaan set kurus , kenalah bersenam dan makan makanan yang seimbang

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site