Saturday, March 28, 2009

Batik sedondon

Petang kemarin dak opis saya semua sebok2.. masa weols berempat ngh jalan2 kat soping komplek tu dorang kol ratna.. dorang tanya nak tak beli baju batik tiruan sepasang rm 24 jer?? ala beli kat nagoya tu je.. kita pakat beli ramai2 sama jenis sama kaler.. nanti ari khamis leh pakai sama-sama.. hah camtu la ayat depa.. hihi

Budak2 nie ikut saya.. kalo saya beli dorang pon beli... dah gaya macam jadi ketua pon ade neh :p

nie la rupa baju batik tiruan tu.. ala bleh la kan wat pakai hari khamis.. bleh wat baju nasyid ke apa.. kitorg dak pompuan je yg pakat beli sorang sepasang.. geng laki tak join.. hihi

nah kasi close up sket

kain besa ja uols.. kalo kat kl tu depa jual rm 30 sepasang tapi kat nagoya nie rm 24 je.. boleh la kan


nasib baik dorang pilih kaler pink neh.. saya mmg dah lama nak cari kain kaler cam gini.. so bulan nie tak beli kain dah laa.. tu dorang dah belikan tuuu.. :p

9 comments:

honeylanz said...

best kan ada geng sehati sejiwa bab shoping2 ni!!

JIVEBUMZ said...

HONEYLANZ,
yup mmg best sekali sekala satu opis pakai same..hihi

kojah said...

cptla jahittt kak...hihi

CuTeMiUt78 said...

wah..bagus2.. sehati sejiwa..

JIVEBUMZ said...

KOJAH,
sabar2 nti akak anto tailor ek! akak tak pandai jahit la kojah..


CUTEMIUT,
sehati sejiwa kak?? hihi boleh la tuuu

Hayati said...

uih..murahnyee..
apsal dekat ipoh rm45...
isk2....nie x puas hati nie..

JIVEBUMZ said...

HAYATI,
kt ipoh sume kain mahal.. jom boikot beli kt cni jew..lalala

Hayati said...

lalala...
yolah...
dah la ngah boikot pie KL nie...
hahahaha....

JIVEBUMZ said...

HAYATI,
ala tak payah boikot mai ja ngn ehem-ehem :p

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site