Wednesday, July 29, 2009

Sayonara my frenz

Sila layan dulu gambar kenangan bersama cik ratnasary sepanjang beliau berkhidmat di sini yo :p

to ratna:
mana yang ada dalam pc akak jer neh k..


close up bebeh :p










Hari nie merupakan hari terakhir opismate aku berkhidmat di sini.. dia dapat offer baik punyerrr kat tempat baru.. yang mana lebih menjanjikan masa depan yang lebih cermerlang, gemilang dan terbilang..hihi

So apa yang aku harapkan semoga dia tak kan lupakan member2 di sini.. bekerja dengan lebih baik dan dedikasi.. jgn jadik cam haku :p



sedikit pesanan buatmu teman,

jangan cedey2 ok.. jaga diri baik2 jangan lupa diri bila sudah berada di atas.. ingat2 la orang yang di bawah neh.. jaga peribadi dan ingat2 laa kami di sini..



akhirkata...

SETIAP KESABARAN AKAN DIGANTI DENGAN KEMENANGAN
SETIAP KEDUKAAN AKAN BERGANTI DENGAN KEBAHAGIAAN
SETIAP PERPISAHAN PASTI BERMULA DENGAN SATU PERTEMUAN
SETIAP YANG BERAKHIR AKAN BERTUKAR DENGAN SUATU PERMULAAN


kami akan sentiasa merinduimu ratna.. :)
gud luck bebeh

14 comments:

abu razeen said...

gudbye makwe soleh eh betulke? kui kui kui, semoga mendapat jodoh, melawak je lah orang dah nak pi putrajaya jadi eo, betul ke eo habaq la mai?

JIVEBUMZ said...

abu razeen,
mak soleh???? ohhh tidakkk
mudah-mudahan kita doakan yg terbaik untuk dia yer ustat..hiks

JIVEBUMZ said...

oppss typing error..
bukan mak soleh but makwe soleh

skg tidak lagi :p

Ratcna said...

lalalala

Ratcna said...

testing...

Gieyana said...

Tahniah to ur fren yer...naik pangkat? berubah angin?heeeeeeee

Ratcna said...

thanx ye kak ila..susah2 jer wat n3 tuk sya..heheh..terharu giler ar..time kasih jgk sbb byk bg nsht dan kate2 smgt bt sya..semoga kite berjumpe lagi..sedih gak sebenarnyer nak tgglkan jakess,tp nak wat cmne kan.takdir penentu segalanyer.jg diri leklok tau n semoga akk bahgia selalu..amin..thanx jgk wat sume warga jakess..

adenium said...

haaaaa... makan duyan dlm opis ke.. not gud...not gud... nanti bau....hehehe

amal said...

ratna dpt post ape tuh...

Zumairi said...

gud bye Ratna...ceh dia tak kenal aku pun he he

atty's said...

ramainya awek cun ha..ratna dpt keje kat mana lak tuh..

UnGu VioLet said...

akak, dah dapat ke blum duit dr mar tue? bile dh dpt, inform kat mar yer.. :)

viruspadu said...

bagusnya dpt kawan mcm ni

siap buat entry khas lagi

cayalah jivebumz

radiobiq said...

gud luck!!... be tough!! and take care....

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site