Thursday, March 5, 2009

Sapa dapat capture??

Kan aritu saya dah announce pasal "jivebumz contest" sape dapat capture pengunjung ke 10000 kan?? haha saya baru tutup bog nie pastu bukak balik dah terlepas... agak2 sapa la pemenang nye kan?? hihi tak sabar pulak nak tau sape.. ok jap2 saya tengok email.. sapa la yg bertuah tu kan..

cepat tui dah ke angka ini..


ok tak sabar nie nak tau.. sapa tu yg bertuah?? lalala

7 comments:

masviona said...

alamak dah terlepas lah...huk...sob sob sob...sedih nih

CuTeMiUt78 said...

la..la..la.. akak dah email kan capture tu... sila check ya.. yea..yea.. saya menang moto..

JIVEBUMZ said...

MASVIONA: hehe xpela nanti ade rezeki kite wat contest g ek

CUTEMIUT78: yezzzaaa saya dah terima akak..thanxs tgu saya umumkan nanti yer kak..

kojah said...

akak, sy dh wat tag akak...

JIVEBUMZ said...

KOJAH: ok bagus2..:d

Hayati said...

sy la pemenangnya....kekeke

JIVEBUMZ said...

HAYATI: ceh perasaan punye olang loh

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site