Thursday, March 5, 2009

Pasar malam kk

Asyik pegi pasar malam aje kan saya minggu nie... hikhik apa nak jadi? pemalas kah akU?? muahahaha

Beras pon tak beli kat umah tu.. abes camno? nak makan kene beli jugak laa. So destinasi petang semalam pas balik keje adalah pasar malam kota kemuning.

Jom terjahhhh

me with ina gebu.. ina sejak2 keje ngn saya dah pemalas cam saya jugak.. malas masak!! :p

ramai jugak org yg datang kt pasar malam neh.. weols jalan2 laa cari samtim yg boleh lapik perut malam kang.. nak diet nasik konon-kononnya

sambil berjalan tu terjumpa ngn pokok cili nie.. abg nih jual baja organik untuk suburkan pokok cili tu.. ramai jugak tengah dengar abg nih bagi penerangan.. kalo ada tanah kat umahbleh la tanam kan.. bestnyaaa

pas tu nampak pulak raja segala buah.. deroyan.. teringat dulu-dulu kalo ada arwah ayah pasti dia belikan untuk kami sekuarga.. sekarang nie kalo nak beli sendiri memang tak merasa laa.. saya tak reti kopek da!! :d

jalan lagi terjumpa ngn taufu fa.. rm1.00 aje kongsi ngn ina gebu.. saya tak makan banyak sebab taufu fa nie manis.. nak rasa2 aje

paling faveret jagung rebus!! singgah beli sebatang..

pastu tak cukup lagi.. beli mee rebus lak.. haha memang nafsu la kan kalo g pasar malam pas balik keje.. nafsu makan meronta2..hihih

Eh korang sume kat umah tak de pasar malam ker?? :p
cite cket mana tau saya terjah ke sana pulak..hihihi

5 comments:

honeysour's blog said...

kat putrajaya ni...
2 hari seminggu...
hari selasa n ari jumaat...
pasar tani la,..
sebab dia dari pagi kan...

atie said...

wah, part durian ni tokleh tahan tau ila

Hayati said...

uih....
kuat makan @ kuat lantak...hehehe
ipoh cini seminggu ada 3 kali pasar malam...mls msk terjah jugek...

JIVEBUMZ said...

HONEYSOUR: pasar tani ok la tu leh beli barang2 masak.. nana kene rajin masak kan ke nak kawen tak lame lagi! hihi

ATIE: bau durian pon dah tak tahan kan kak?

HAYATI: mmg kuat lantak pong..lalala kat cni seminggu 2x, pastu blakang umah seminggu sekali, dekat area opis seminggu 2x, camno tu?? hari2 pi pasar malam loh..

Shemmi said...

syik shopping makanan aje...

bestnye idup..hehe..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site