Wednesday, March 25, 2009

Adusss sakit kepala

Adusss sakit kepala.. Sampai sekarang masih lagi terasa berdenyut2.. agaknya sebab panas terik tengah hari tadi nih.. sebenarnya tengah hari tadi saya dan kawan2 kuar.. dah la kuar awal.. ternampak pulak bos beso pon kuar awal jugak.. masing2 gelabah masuk dalam keta.. pada mulanya rancang nak naik keta saya.. last2 naik keta opismate saya.. kete kena blok da! huhu sian member kena bawa saya dan kawan saya tu..

Kitorang kelam kabut la apa lagi kang terkantoi pulak kuar awal.. :p tapi memandangkan nak kuar g bank kena la awal sket takut ramai orang.. tapi nasib baik la arinie org gomen je dapat gaji kalo suma org dapat gaji hari nie jenuh la berbaris kat ATM tu.. haru.. :p

walaupun keluar opis terawal sket tapi memang tak cukup masa.. nak g bank sampai 4 jenis bank pastu pulak ada yg bank tu jauh sket.. dengan panas terik.. uiii usah cakap la.. tak dapat nak bayang kalo matahari sejengkal kat atas kepala nie! nauzubillah...

Semalam seharian cuaca mendung kt shah alam nie.. hari nie seharian pulak panas yg amat.. uii memang sesapa yg biasa dok dalam aircond tu bila kuar sekejap kat luar memang tak tahan.. Panas lain macam.. oppsss apa yg saya dok merapu nie?? hihi sebenarnya saya ngah sakit kepala nie jap g nak telan panadol pastu nak tido.. siang tadi pun dah habis banyak duit settle sana sini.. sebelum dapat gaji bukan main semangat tapi bila dah dapat kena pulak bayar segala hutang2 bagai rasa tak syok pulak.. kalaulah sebulan gaji 2x mesti best kan?? hikhik gilo ko!

Ok ok tamooo merapu jom jom tido.. sok nak keje harus semangat ok! keje keras gitu..lalalala

10 comments:

honeysour's blog said...

makan ubat ye kka ila...:)

nenekrock said...

yeahhhh itulah yg sefatutnya
dpt gaji langsaikan utg sana n sini heheheh

sabar ehhh kak bam2

ciannn akk smpai fening2 haa byr utang

hutang tag sy x bayor lagi tuh

sok2 tgk eh heheheh

=D

JIVEBUMZ said...

HONEYSOUR,
yer adikku jap g nak makan actifast nie :d


NENEKROCK,
muahaha itula hakikatnya pening bayo utang yg sebenonye.. tu bawak sampai ke rumah tu..

hah jgn tak bayo tag!!! akak tuntut karang :p

Maza's said...

huhuhuhuh syok la dpt gaji.... mintak ckit..hehe

piKOk said...

sungguh xbez bila skit kepala..
pepun moga cpt smbuh n jgn lupa mkn obat..;)

neezareef said...

lor sian cik jibum smpai telan panadol ya
smlm sy pn kuar gak panas2 buta tu

::dazzLaila:: said...

mam ubat..
kasik sihat dan kuat..
err kuat??
hehehhee

JIVEBUMZ said...

MAZA,
memang siokkk sangat tapi tak siokk bila nk bayar utang segala bagai :p


PIKOK,
mmg la rasa tak best kan?? tapi sekarang dah ok loh :d


NEEZAREEF,
tula sekali sekala kuar tgh hari mmg cam gitu :p


DAZZLAILA,
opss kuat?? alhamdulillah dah lega skg nie

atty's said...

dah elok ke lom dik..peninnya..ari ni tak hapdet pung..

JIVEBUMZ said...

ATTY,
akak.. saya dah sehat saje la lambat2 apdet nie..hihi tak sangka akak tgu lak yer :p

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site