Thursday, March 12, 2009

Pelik Tapi Benar

Apa yang saya nak kongsikan ngan uols kali ini ialah gambar yang real tau! dah lama saya snap tapi asyik terlupa jer nak upload..huh

Gambar nie dah lama waktu saya ngn opismate saya iaitu za nak pegi betulkan pc dak opis.. tengah2 jalan tetiba terjumpa ngan binatang nie..

Subhanallah.. sekali pandang nampak cam ada mata ape lagi weols berdua terus amek gambo


kalo tengok dekat2 macam rupa muka orang pon ada..


yang bawah nie clear cket


mmg weols ala-ala kagum gitu

sampai terduduk duduk la nak amek gambar punye pasal.. tp saya tak tau la nak namakan apa binatang nie.. sapa tau?? pls tell me apa nama?? hihi

8 comments:

nenekrock said...

ermmm sejenihhh kupu2 ni kak
hahhaha am i rite

mummYaeesh said...

wah..kagumnye! mcm muka bee dlm bee movie la!

btw...visiting & commenting & let main ting ting!woohoo...

neezareef said...

eh aah lah
mcm muke org ade mcm cik mon pn ade
subhanallah.......

::dazzLaila:: said...

kupu2 nih...
(smbil penyet ngan kaki)
ish.. kejamnye aku..
bile nak berubah ni.
hahahaha

adenium said...

seronok kalau dapat osmet baik n besttt... i had so many experiences ngan osmet..heheheh...bila dah dok sorang... wahhh..sonok jer....heheh

CuTeMiUt78 said...

uish.. apa tu ya.. memang ler dik.. cam muka org pun ada

naMie said...

name binatang tu kure-kure @ name lain nye labi-labi.....jgn terpedaya dengan corak nye....kalau tgok betul2...bende tu bukan kupu-kupu atau rama-rama...bende tu ialah kure-kure...ok..

JIVEBUMZ said...

HAI NENEKROCK,rasanya rama-rama la dik..:p


HAI MUMMYAEESH, haah kite pon rase kagum jugak tgk menatang nie


HAI NEEZAREEF, tula pasal kalo tgk dekat2 mmg rupe org sebijik

HAI DAZZLAILA, hait siat kupu-kupu nih jgn di pijakkkk :d


HAI ADENIUM, so far mmg tak de masalah ngn opismate..ok la


HAI CUTEMIUT, yup betui tu saya setuju!! mmg cam rupe manusia taw kak

HAI NAMIE, yolah tuuuu.. cube tgk betul2..hihi

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site