Friday, March 27, 2009

Mydin USJ

Malam tadi g jalan2 kat mydin usj bersama ina gebu dan zai... sebenarnya niat utama nak beli perfume tula..hiks

Memang ramai org la malam tadi.. pehhh tapi parking still banyak lagi nasib baik kan

tengok tu ramai gak orang kat mydin malam tadi..

macam biasa harus amek gamba sana sini.. baru dua kali saya g mydin usj nie walaupun dekat je ngan umah :p

Besar yg amat la hai mydin nie.. lengguh2 kaki nak jalan.. sambil dok menguap2..hihi ngantukkk lak pulak rase... Hajat dihati nk beli perfume ajo last2 terhangkut barang2 dalam bakul nie sekali..muahaha

tengok tu harusss angkut..

Masa nak balik tu ina gebu pulak ajak g singgah kedai kasut.. nak cari kasut keja katanya

dah pulak jadi rambang mata tak tau nak pilih mana yang berkenaan

hah amek ko sampai 4 pasang! dah tak tau lak yg mana satu nak beli

owhhh minah perasannnn sempat lagik tu :d

zai pulak dah terjelepuk kat kerusi kat kedai kasut tu.. tak terlarat g dah nak jalan

hasilnya 1 troli da.. settle sume cepat2 balik.. penat + ngantuk + lapo...

6 comments:

nenekrock said...

wah byk akk shopping
beli tuk ely yehh

Nurul Ain binti Mohamad Yusop said...

jelesnye shoping manyak..ain kene tgl sowang kt umah..huahua..

JIVEBUMZ said...

NENEKROCK,
ahaha itu sume barang member akak tuuu :p

NURUL AIN,
tak pe la ain kan ade en anas.. nti dapat gaji ajak anas g soping ek! hihi

Luth Textile said...

APA LA PG MALAM2..
TAK AJAK EN BOB KE?

JIVEBUMZ said...

LUTH,
malam2 la best.. hihi
ala en bob koje la dik oi..hukhukhuk

Hayati said...

owh...
dekat kedai nie ke kasut comei2??
ke dekat mana akak beli ri 2???
tolong belikan kasut saiz 5...yg tomeii2...hehehe, saje nk menyusahkan akak...kuang2...

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site