Tuesday, March 3, 2009

Singgah pasar malam jap

Ok tamoo sedey2.. tamoo nangis2 ke apa ke.. hidup perlu diteruskan!! ye tak??
Balik keja tadi saya ngn ina gebu singgah pasar malam kat area umah sewa kitorg.. tetiba je tekak nak makan makanan kat pasar malam nun.. dulu masa mektie housemate saya yg telah berpindah ke ipoh kerana KPLI ada, rajin la dia ke mari.. sejak dia tak da kat cni tak de sapa lak nak sambung kerajinan dia g pasar malam nih.. so apa salahnya sekali sekala membeli kat cni.. cewaaahhh ayat tak boleh belah!! (malas nak masak sebeno2 nya :))

harus kasi tunjuk muka arinie wehhhh

sasaran utama gerai buah-buahan.. mau beli buah, dah lama nau tak makan buah2 nie

geram jer nengok buah-buahan nie.. ikss kalo la kat umah ada peti ais mau setiap jenis buah saya beli!!

paling geram nengok buah ini la!! huhuh tengok kat blog honeysour tadi dorang makan buah strawberiiii.. pehhh terliur.. saya amek gambo je k tak beli pon..hihi

pusing punya pusing.. inilah hasilnya.. beli serba sedikit udah le kang kalo banyak2 rosak plak buah tu.. saya bukan rajin sangat hari2 nak ngap buah.. saja seronok membeli..hiks

yang cket tu saya punyo! :p

pastu tekak teringin pulak nak makan bihun sup ayam.. trus saya angkat sebungkus.. ina gebu plak pilih mee sup ayam

lepas tu terpandang pulak cendol.. mak aihhh ini tak boleh jadikkk.. terus beli cendol yg sedang2 saja tu.. rm 1.50 aje.. hihih

12 comments:

wh0se said...

bestnyar dapat pergi p.malam...baguih tu jivebumz..beli buah-buahan..pasti sihat tubuh badan...

wh0se said...
This comment has been removed by the author.
Luth Textile said...

wahh sedap...
kak..
nak cendol..

Annur Najwa said...

harga cendol kat paparich rm6.90...sedap la tp bapak mahal...

Aida Narina said...

Hi there :)
Nice knowing you. I found your blog from Ayu's Blog. :)

Btw, whenever you have the time, do visit my sales blog okay darling. We have Tie Rack scarves instore ;p

This is So Fashion

honeysour's blog said...

belilah satu pasar malam kak ila...

hikhik..=p

[yAN!e][pUTraJAya] said...

waaaaaaaaaaaaahhhh

pasar malam...? best2..
leh cuci mata tgk benda2 menarik
hehehhe....

setoberi...yum yum....

kak...awat pic yg atas sekali tu senget...teleng kepala nak tgk

hahahha....comey...lawa tudung...

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

Erieq said...

sedap nyer cendolllll.,cendol pulut ade tak hehehehe..,awat tak beli pisang kaki huhuhuhuhu

fiza said...

cendol tu mengancam ler.....
fiza tak sah kalau pegi pasar tak beli cendol....

prebetsabu said...

alamak.. terliur ngn nasik ayam kat pasar serdang la plak.......................

CuTeMiUt78 said...

uishhh.. sedapnya... lapo ni..

Hayati said...

aduhh..terliur plak memalam niee..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site