Monday, October 21, 2013

Shaklee collagen powder memang power baq hang!!!






 Asslammualaikum wbt...

Arinie aku cuti.. cuti sebab bs esya sara balik kampung.. start jumaat lagi dah pon.. en bob plak outstation ke pahang.. memang teerbaiklah kan menjadi supermomy gitu hurmmmm

First time la kot jaga sorang2 tanpa teman.. selalu dia pi outstationh ari kerja nie hari minggu.. jadi aku terpaksa lah melayan kebosanan tahap gaban ini dirumah saja.. nak keluar bawak dua orang princess nie sorang2 memang tak la kennn huhu

Ok sebenarnya aku nak kongsi skit pasal produk shaklee nie.. aku dah cuba 6 shacet weh.. tapi dia punya kesan.. tu dia baq hang memag power aih!!! terasa lembuttttt sangat kulit aku nih haha perasan



 Setiap malam sebelum tido aku akan makan 1 sachet bersama mealshakes pon daripada produk shaklee.. kalo nak telan gitu jer memang tak berapa sedap la kan sebab collagen nie daripada sisik ikan merah. Mesti campur dengan apa2 baru sedap. Tapi dia xdelah bau hanyir ke apa pon... cuma perasan aku je tu.. maklumlah sisik ikan.. cer ko bayang sisik ikan camna ghupa..mesti tak lalu jugak kan.. nak cantik punya pasal abaikan saja sisik ikan tu hehehe








 Gambar hari raya korban tadi.. masa nie baru mula makan hehe

gambar dibawah nie pulak hari ke 4... haa tanpa edit yo... ada orang kata.. ala muka dah putih buat apa nak makan lagi.. eh eh bukan takat nak putih tapi aku nak awet muda hahaha

 Antara kebaikkannya yang boleh aku kongsikan bersama korang semua yelah.. Shaklee collagen powder mampu membantu kulit kita mengekalkan elastiliti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut-kedut. Yang aku paling perasan aku memang ada garis-garis halus la kat muka nie.. alhamdulillah semakin berkurang.. 

Semestinya tampak lebih muda kalo guna collagen nih.. hehehe mesti la nak kan.. almaklumlah dah masuk 3 series... yang paling penting rasa lebih muda...kahkah

Tak rugi kalo nak mencuba sebab ianya terbukti berkesan untuk memperbaiki tekstur kulit wajah dan menghilangkan kedutan. Aku punya gatal2 kat muka nie pon dah hilang.. alhamdulillah tak payah pening2 nak pk makan ubat apa lagi..


  • 90% meningkatkan kelembapan 
  • 75% mengurangkan kekasaran & kekeringan
  • 71% meningkatkan dalam penampilan keseluruhan
  • 69% meningkatkan kelembutan dan kelicinan
  • 60% meningkatkan pemakaian kekal mekap
  • 55% meningkatkan keanjalan, ketegangan dan elastisiti
  • 54% meningkatkan ketebalan rambut
  • 50% meningkatkan keserian dan tona kulit 
  • mengurangkan garis-garis halus dan kedutan.


Okla tu saja yang mampu aku kongsikan nak cerita lebih2 anak2 aku nie sorang2 buat hal.. ada jer benda yang dorang nak amek perhatian aku nih kan.. ok ok nanti kita share lagi yer..

Kalo berminat boleh hubungi saya harga menarik menanti anda hehehe



1 comment:

Ana Lyana said...

mulusnya kulit kak ilaaa..:)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site