Monday, March 30, 2009

Tag from Shaiful Safar 2

1.Letakkan gambar profile anda



2.Terangkan apa maksud gambar itu?

Maksud.. gambar nie masa jamuan raya kat opis saya tahun 2007.. first year saya join gomen first time pakai tudung cam gitu g opis.. rasa agak pelik cket.. tapi saya suka gambo neh.. :p

3.Kenapa pilih atau letak gambar itu?

sebab masa buat blog neh tak tau nak letak gambar yang mana satu.. banyak sangat gambar saya dalam folder neh..hihi

4.Tag 5 lagi blogger ....

Senangnye tag nie.. terus kena tag blogger lain.. ok jaga2 yer korang sila jawab walaupun terpaksa :p

1. Nak tag Honeysour laaa
2. Princess Cerry Berry yg comel
3. Shiemz the photografer
4. Eitakz ku cayang
5. Akak cutemiut yg rajin menjawab tag..

Ok dah settle tau hutang tag neh.. semoga shaiful safar berpuas hati yer..
seb baik saya tak bz kan so ade masa nak menjawab tag neh :p

7 comments:

CuTeMiUt78 said...

sat.. nak gelak dulu.. hua..hua..hua.. wah ayat yg rajin jawab tag tu.. mekacih dik.. sudi tag akak lagi.. heh..heh..heh.. tu tanda sayang kan.. ok akan akak laksanakan tag tu ya..

JIVEBUMZ said...

CUTEMIUT,
tu yg sayang akak lebeh nih..hihi

aRe_uDear said...

Meh ayu tlg jawab item no 3 tue lehh.. hehee.. bcoz pic tu tantik2.. jivebumz, ayu nak pgil nme per sbnarnyer nih ??

JIVEBUMZ said...

ARE_UDEAR,
tantik ker?? mekasihhhh
ala panggil kite "ILA" jer :p

~ceRRy beRRy~ said...

waaa...
bru perasan ifa kene tag..hehe..
thanks sys :)

aRe_uDear said...

hohoo.. ok kak ila chewahh.. nak tnya skit coz muka cam familiar, ila duk kat mane?? keje lak kat ner erk?

JIVEBUMZ said...

ARE_UDEAR,
hihi kak ila pon ok jugakkk... cam familiar eh?? hikhik mana la jumpe tu? skg ila dok shah alam keje kat seksyen 5...

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site