Friday, March 13, 2009

ex-housemate ku

Tetiba teringat kenangan silam..cewahhh erm teringat masa mula-mula saya nak duduk menyewa dengan kawan2.. jenuh saya mencari rumah tau dan alhamdulillah berjumpa dengan seseorang yang sangat baik hati ni.. beliau la orang yang bertanggungjawab yang mencarikan bilik sewa untuk saya.. budi dan jasanya tak kan saya lupa sampai bila-bila..

Tima kasih baby lin.. nama glamer dia taw nama penuh Hazlina Bt Harun.


berjumpa ngn baby lin masa saya menghadiri satu seminar dekat opis nya jadi bleh la singgah2 sat sembang2.. :p

skg nie baby lin dah tak duduk serumah ngn kitorg.. dia dah pindah umah dekat area opis je, katanya senang nk g keja tak payah susah payah nak naik bas dan teksi.. kalo nak tau dulu saya naik bas dan teksi sama ngn baby lin nie la.. dulu masa tak da keta lagi laa.. seawal pagi sesudah subuh dah panjat bas taw.. pastu tidoooo sampai la bas berenti suh kitorg turun..hihi

Tetiba rindu kat baby lin.. :p apa kes nih...

7 comments:

honeysour's blog said...

alahai kak lin...
makin comel lak bila tak pakai spek...

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. kenangan tinggal kenangan

BintangHati said...

akak nk tanya baby lin org parit buntar kew...atau dia pernah sekolah SMKA SULTAN AZLAN SHAH.....

Nurul Ain binti Mohamad Yusop said...

kak jivebumz ni plak yg tolong ain cari umah sewa mase mule2 dok cni...hehehe...tenkiu...=p

UnGu VioLeT said...

cutenye ex house mate.. akak psl tudung tue, tq byk2 yer kak.. baik sgt akak nie.. mar tggu kriman brg dr family dlu, sbb mak mmg ade krim tudung2 mcm tue gak.. klu mar rasa nak tudung2 mcm akak tue.. mar bgtahu semula yer kak.. thanks byk2 kak..

Hayati said...

kak lin same jew cam dulu....x de perubahan lew...

JIVEBUMZ said...

HAI HONEYSOUR, hai kak lin mmg comel gitu :d

HAI CUTEMIUT, yup kenangan manis yg tak bleh lupe cam tu sajork

HAI BINTANG HATI, baby lin tu org sepang la yang.. kite la org parit buntaq! :d

HAI NURUL AIN, sesame ain :d

HAI UNGU VIOLET, ok tak de hal kalo berminat nanti roger2 akak ek

HAI HAYATI, haah cam tu jugak ler tak de yg berubah umo jer kot makin meningkat :p

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site