Monday, September 15, 2014

Ketahui ciri-ciri terbaik Collagen Powder Shaklee


 Assalammualaikum wbt.... hai semuaa... ingin tahu promosi apa bulan nie? yeah Shaklee ada buat promosi untuk Collagen Powder yer puan2. Semua orang perlukan kolagen ini kerana badan kita makin hari makin kekurangan kolagen. Makin hari makin meningkat usia katanya...

Baiklah saya nak share kebaikan Shaklee Collagen Powder nie sebab saya dah pernah cuba.. mulanya rasa agak pelik skit la... pertama kali merasa sisik ikan merah nih. Walaubagaimanapun saya berjaya menelannya hehe... 

Kalau nak tau, Shaklee Collagen Powder mengandungi 4000mg proprietary RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yg berkualiti tinggi dan tulen yg diekstrak daripada sisik ikan merah. Kalau ikutkan, kolagen ni memiliki molekul yg sangat ringan kira2 1000 Dalton yg bertujuan untuk membolehkannya diserap dengan mudah oleh tubuh selain membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan lebih berkesan.

Oleh kerana ia sangat ringan kita tak perlu kacau pon pabila nak minum hanya tuangkan  satu sachet collagen powder dan ia akan diserap ke dalam air tersebut.



Nah ini rupanya collagen powder tersebut...


Apa sebenarnya ciri-ciri kolagen terbaik? Haa meh kita baca sesama...

  • Kolagen dalam bentuk makanan/minuman lebih baik berbanding kolagen yang disuntik. Ini untuk memastikan sintesis enzim mengoptimumkan serapan ke dalam tubuh badan.
  • Saiz molekul kolagen sekurang-kurangnya 1000 doltan dan ke bawah. Ml-crofine size membantu penyerapan yang baik kerana saiz ini adalah paling optimum diserap oleh sel dan memberi kesan yang lebih cepat.
  • Kolagen yang mempunyai emolient yang unggul dan boleh mengunci kelembapan yang berpanjangan.
  • Kolagen yang mempunyai antioksidan tinggi untuk mengurangkan kesan Pra-Penuaaan.
  • Kolagen yang mempunyai elemen Vitamin B untuk membantu sintesis atau pembentukan kolagen dari tubuh kita sendiri.
  • Kolagen jua penting untuk kekal cantik tapi pastikan ia ada kandungan glucosamina untuk kesihatan sendi.
  • Kolagen yang mempunyai bahan yang merangsang pembentukan Asid Hydraulic yang memberi kesan kulit lebih tegang kerana ia berfungsi mengikat kolagen dengan serat yang elastin. 
  • Kolagen yg selamat dan tidak bertoksin.

Nah rasanya collagen powder nie ada ciri-ciri kolagen terbaik tak??? nak cuba? anda pasti tak menyesal punya. Dah la beli 6 percuma satu. Boleh share dengan member dapat pulak keahlian percuma... free2 je tak payah bayar harga ahli rm75 tau!
 
Regards,

ila kamilah : 012-5417451
Your Trusted Shaklee Independant Distributor =)
 
 

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site