Tuesday, August 4, 2009

Tinggal kenangan

Hai uols.. apa kabar hari ini? aku masih lagi bersuara serak2 basah.. masih blum ok lagi.. cadang macam nak pegi check up kat klinik ar petang nanti.. hurm malas sebanarnya nk pi klinik nie.. terasa leceh.. tapi kalo dah 3 ari tak de suara nih riso jugak aku! hurmm nampaknya aku kena pegi jugak la balik keja petang nie.. nak mengharapkan ubat batuk kat umah tu macam tak de pape jer.. mungkin aku perlukan ubat yang lebih power agaknya.. hihi

Ok la meh cite pasal teman aku yang sorang nie.. minggu lepaih bersamaan dengan hari rabu adalah last day dia kat cni.. bukan main sonok lagi dia conteng sana conteng sini kat white board kitorg yang dah tak nampak rupe tu kan.. :p maklum la bizi sangat sampai tak sempat nak padam sume memo kat situ..eheh

aku kasi can la kat dia conteng sana sini ikut suka ati dia laaa.. kan last day keje kat sini..

aik tak nampak muke sedey pong.. hehe sebenarnya dia sangat2 sedey nak meninggalkan kitorg kat opis nie.. bila amek gambar harusla senyum kan :p tapi sebenarnya dah berkotak2 tisu abes sebab nangeh :p

tu ha pesanan ratna untuk kitorg sume.. insyaallah akan kami ingat.. kalo terlupa sila ingatkan yer :p

meninggalkan sekeping gambar untuk tatapan weols.. apa motip??? hehe untuk kenang kenangan latuuu..

dan sekarang dengar cite ratna dah dapat penempatan kat area cni jugak.. hopefully dia dapat laksanakan tugasnye dengan sebaik mungkin.. insyaallah ada masa kite ketemu lagi yer dik!

ok itu dulu

sekian

ada n3 makan akan menyusul... tunggu :d

1 comment:

penulis.tidak.bernama said...

awek tuh last day sebab apa?

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site