Friday, August 28, 2009

Album tunang ku udah siap

Yang ditunggu telah tiba.. akhirnya siap jugak album tunang ku.. maka wajibla aku jaja kat sini sebagai kenang kenangan di hari tua..haha

Ini adalah kotak album nye yer..

so black..hihi tak pe i like jer!

jeng jeng jeng

baru muka depan...

dan muka seterusnya adalah gambar2 ku bersama yang tersayang...

wit my luvly dear:)

haaaa tu saje loh.. tak boleh tunjuk banyak2 kang org cakap nak menunjuk2.. hihi tunjuk cket2 suda.. ngeh ngeh ngeh

hepi loh.. dah lama tak ada album gambar sendiri.. dulu2 tu mmg rajin + giler cuci gambar.. sejak ada digital nih langsung pemalas nak cuci gambar.. dalam hard disk tu dah penuh dengan gambar bila nak cuci tu tak tau lah.. ok ok tak mau membebel hari jumaat nie.. meh aku tayang lagi sekali kat korang..... lalalalalala

saya dah ada album tunang! dan saya dah ada tunang...kikiki :p

Sebelum terlupa aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada en echam kerana telah melaksanakan tugas dengan sebaik mungkin.. tengkiewwww banyak2 yer cham..

lastly aku dan en photog.. eh en echam dan en echam orang yg sama ok! :p

14 comments:

Intan ~ Nur Azlina said...

nice :-)

mknace said...

;) :) :)
kiut..

Gieyana said...

Tahniah2..cantik!

honeysour's blog said...

hehe..nampak dah gambar nana..hikhikhik..
tu tu tuuu...

SaifulAda said...

gmbr no 3"dan muka seterusnya adalah gambar2 ku bersama yang tersayang..."syg yg wane merah ker biru??hehehe tnya soklan cepu gangsa

atty's said...

lepas ni nak tido leh tgk gambar dulu..

ijan said...

congrats sweetie.. cantik sgt.. ;)

~ceRRy beRRy~ said...

wahhh..cun la akak album dia...
nnti ifa nk tempah kat photog yg sama la...

ecehhh...
mcm nk kawen esok lusa jek!
hehehehehe...

kojah said...

meletoppp

chUNk said...

cantik2..suke gila..ni nak tunang gak ni..hahaha.. :-)

adenium said...

cantikkkk....
semoga heppi sokmo.. :-)

mrs.miera said...

kak.. album kite same la.. hihihi....
tapi mira da ade album kawen.. dan mira da ade suami.. hihih..

saje je nk kasik akak jeles..
lalala~

DrSam said...

semoga ikatan ini sebagai permulaan untuk ikatan yang lebih abadi.

Cantik album tu.

CuTeMiUt78 said...

kenangan tu dik...

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site