Wednesday, August 5, 2009

Sakit tekak hari ke 4

Hari nie sudah masuk hari ke 4 aku mengalami sakit tekak.. semalam aku rasa macam nak pegi klinik.. tapi bile aku dapat nasihat daripada sorang kawan nie dia cakap kalo pegi klinik pon tak guna jugak.. setakat makan ubat batuk tu jer la.. pastu makan strepsil.. ubat batuk kat umah pun ade lagi.. aku batuk bukan selalu.. sekali sekala jer pun.. tapi suare aku still serak2 gitu..



Semalam aku makan strepsil habis satu paket.. hari nie plak nak try makan fisherman's friend plak.. harapnya suare aku akan kembali normal.. kerna sesuatu sedang menanti aku sabtu nie... huhuhu

5 comments:

honeysour's blog said...

yeyeay..tak sabar nak pegi....

LuVidA^^ said...

ciannye kak ila..
saye suke mam woods...kalau saket tekak..
emm..get well soon ek

JIVEBUMZ said...

honey,
tak sabar ek?? hahaha sabaran ya!

luvida,
thanxs dik akak mam fisherman's frenz dulu k :d

mAr@ZiEy said...

saket tekak??..cian yer..demam tak??
sy klu saket tekak je..gerenti demam..
Take care ok..skg ni mcm2 penyakit..nak2 Virus H1N1 ni..

Tp tak pnh lak mkn Fisherman's Frenz tu klu sket tekak..selalu yer mkn Strepsils je..

Org tua2 ckp..klu saket tekak..
Amik kicap perah ngan limau then campur ngan air suam..then minum

Pssstt...tak pnh try pun..hehe

JIVEBUMZ said...

mar@ziey,
sakit tekak jer kalo plus ngn demam memang terus g klinik dah nie.. riso jugak kalo kene H1N1 tu.. kalo bleh tak nak la..

oic minum kicap la yer... alamak cemana rasenye tu.. insyaallah nak kena cuba nie kalo still tak sembuh sampai jumaat nih..

thanxs yer ling! :)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site