Wednesday, August 26, 2009

Buka puasa hari ke 4

Hai uols... gile bizi aku arinie..huh nie baru ade peluang nak bukak blog tau! sian aku kan.. patutnye bulan pose nie kena banyak2 berehat.. tapi aku sebaliknya..muahahaha

Ok meh cite2 pasal buka pose kemarin yer.. Kemarin akak aku kol ajak berbuka kat umah dia.. umah akak aku nie dekat aje pon ngan umah sewa aku tu.. blok yang berlainan jer.. aku blok 2 akak aku blok 6.. dokat ajola yer..

Balik keja petang tu aku singgah bazaar ramadan dekat area umah aku nak beli sedikit buah tangan kata org :p ikutkan hati nak masak.. tapi apakan daya tak sompat... :p

So aku beli jela apa yg ada kat bazaar tu..

kuih tepung pelita.. sedap wooo kuih nie.. akak aku yg kirim kuih nie.. sedap katanya.. tp memang sedap pon! ramai giler org beli kat situ beb..

ayam percik terbaek... nie faveret anak buah aku..

kari udang.. faverat family aku nie.. hihi korang jangan heran plak yer mmg org utara suka makan kari ok! :d kari udang nie akak aku yang masakkan.. tengah rajin nak masak tu! akceli akak aku nie ngah peknen kan.. so org peknen nie feel macam2.. layankan aje..hihi

ikan goreng..

anak2 kak ju.. fatin & farah

farrah... si kecik nie sebenarnya tak mandi daripada pagi sampai buka pose..iks iks maklum la bulan pose dah jadi pemalas sungguh..

Gambar aku n kak ju agak sensor so tak payah tempek kat sini yer.. pas buke pose dan solat kami sekuarga g solat terawih kat surau..

alhamdulillah dapat buke bersama dan dapat tunaikan solat terawih..

n3 aku berterabur arinie.. sori yer korang..hihihi

3 comments:

shiemz said...

uikss..sodapnyer.... selamat berbuka yek... :D

~ceRRy beRRy~ said...

ifa sgt2 gilakan tepung pelita!!!
waaaahhh..sedap je bila masuk lam mulut.....

alamak..terbatal puasa x nih???
hik2...

JIVEBUMZ said...

shiemz,
selamat berbuka utk shiemz jugak :)

cery berry,
uittt jangan telan air liur udah yer!

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site