Friday, August 21, 2009

Selamat berpuasa kepada muslimin dan muslimat

Salam hari jumaat uols...

Hari nie aku sampai opis awal ok.. kui 7.30 dah terpacak dekat punch kad..heheh nie suma gara-gara jem minggu nie.. tak sanggup dah aku nak tempuh jem pepagi nie.. so mulai hari nie aku akan bangun awal dan kluar awal cket supaya tak tersangkut di jalan raya.. :p

Hurm kawan2 sume tak sampai lagi nie.. ape lagi apdet blog dulu la..ngeh ngeh ngeh

Esok dah start puasa dah uols! amacam dah bersedia ker??? hihi kalo tak bersedia pun kena puasa jugak kan.. malam nie dah start sembahyang terawih... bestnyaaaa tak sabar aku nak pegi surau kat bawah umah aku tu.. insyaallah

So dikesempatan ini aku nak ucapkan SELAMAT BERPUASA KEPADA MUSLIMIN DAN MUSLIMAT SUME.. Semoga ibadah yang kita laksanakan di bulan mulia ini mendapat ganjaran daripada Allah swt.. amin

Pada suma kawan2 hari nie kite makan siang puas2 eh! sapa yang mengidam pape tu sile2 penuhi hajat tu hari nie jugak.. esok dah tak bley makan waktu siang g k :p sape yag tak pose ada sebab tu tak pe.. jangan suka ati nak tinggal puasa eh.. lalala sempat plak aku berceramah kat cni :p

ok la uols pepon puase jangan tak puase!

makan kenyang2 tau uols arinie!!! kekekekeke

10 comments:

Shemmi said...

wow...makan besar ye sebelum pose...

semalam dh hentam nasi kerabu wlp selama ini berpuasa dari makan nasi..hehe..

selamat menyambut ramadhan utk Ila yer..

maafkan ku atas segala kesilapan pada mu...

JIVEBUMZ said...

shemmi,
uikh akak mendietkan diri ek?? hebat tuuuu tak makan nasik.. time kasih kak.. kire 0-0 la yer..hiks

[ LADYKiKi] said...

selamat berpuasa jivebumz..

semoga mendapat keberkatan di ramadhan ni..

JIVEBUMZ said...

ladykiki,
semoga kita sama2 mendapat keberkatan itu yer kiki :)

CuTeMiUt78 said...

selamat menjalani ibadah puasa.. :D

JIVEBUMZ said...

cutemiut,
selamat berpose pada akak jugak yer

mamazana said...

Selamat Berpusa dik...

Semoga ibadah yang kita jalani di bulan mulia ini dipermudahkan & diterima serta diberkati oleh Allah swt. Insyaallah...

::ainbutterfly~ said...

camat berpuasa utk kak ila aka jivebumz juge..hehehe

mAr@ZiEy said...

Selamat Berpose..

Sila kutip E-Card di blog sy ek..hehe

~ceRRy beRRy~ said...

akak..
selamat berpuasa..
tgh2hari jgn bukak tudung periuk ke..tudung saji ke..
tudung pki kat kepala je bolee..
hik2...

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site