Thursday, August 6, 2009

Pengumuman

Pengumuman yang boleh diketegorikan sebagai penting la jugak :p


Gambar nie bukan gambar sebenar yer.. yang ini aku google kat tenet jer.. nak tengok gambar sebenar kene tunggguuuuu :p


Tetiba aku rasa macam nak announce kat sini.. heheh sapa kenal aku yer?? sile angkat tangan! ala korang kenal aku secara maya aje kan.. tak pernah jumpe pun.. tapi ada jugak yang kenal secara realiti..cewahh... tak kisah la yer sesapa pun.. yang penting aku tau ada orang baca blog aku tiap-tiap ari (perasan sekijap bleh? :p) heheh

Sebonanye aku nak bitau kat korang sekelian alam blogger maya nih.. yang aku akan melangsungkan pertunangan pada tarikh 08.08.09 bersamaan dengan hari sabtu nih.. aku wat kenduri kecik2 ajo.. Waktunya selepas zohor lebih kurang kui 2 petang camtu la.. kalo korang sudi hadir sile la ke rumah akak aku kat Lot 107 Jalan Khalid Al-walid, Bukit Sungai Puteh, Lembah Jaya Utara, Ampang .. aku wat kat situ jer.. memandangkan aku orang perak dan si dia orang selangor maka kami telah mencapai kata sepakat untuk bertunang di sini sajork.. (save bajet pihak laki ..kuikuikui)

Esoknye 09.08.09 tu bufday aku tau :D harus ingat!!! sempat lagi tu

Hari nie pulak last day keje esok aku akan bercuti.. yeahhhh cuti ske ske :p nampaknya segala persiapan dah aku settlekan awal2 lagi.. cuma tinggal nak touch up sket2 je lagi.. harap2 segala-galanya berjalan dengan lancar.. doakan aku yer kawan-kawan... :)



note: kepada kawan2 tercayang sile datang tepat pada masanya ok! :p

24 comments:

CuTeMiUt78 said...

syukur alhamdulilah dik.. akhirnya tercapai hajat ko kan..
eemmm bagus ni.. skali ngan besday..
semoga semua berjalan ngan lancar dan seperti yg dirancang.. :D

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

alhamdullillah nk btunang dh dik...tahniah...date tu lak cantik jer...
then...slmt mymbut hari lahir juga..

Ana Lyana said...

yeyaayyyyyy.....kak ila dah announce...
tahniah kak ila...

cepat2 la kawen...
bolehla geng ngan nana, nor, yah n ain...

Shemmi said...

tahniah babe!...


*sob sob.. tetibe aku sedih plak..

mAr@ZiEy said...

Congrats!!!!

And happy becoming birthday..
Pg ke birthday party Sis Masviona nnti..kan same tarikh party ngan birthday Jivebumz..hehe..raikan sekali pertunangan korg..hehe..[memandai je Mar ni..hehe]

cikpuanmiera ^__^ said...

wah wah wah...
congrate kak.. :)

hajarus said...

alololo... congrate kak ila....

Unknown said...

cutemiut,
alhamdulillah dan thanxs bebanyak kak cute dah sampai masa dan ketika nye yer kak.. mudah2an Allah permudahkan jodoh kami..hihi

zuraiwan,
syukur pada Allah.. thanxs yer wish kat saye.. doakan segalanya berjalan lancar yer kak :)

honeysour,
lalalala nak ikut jejak langkah nana lani kene follow step by step gitu..hihi

neway thanxs nana!

shemmi,
thanxs kak ina.. semalam nape wat missed kol kite? rindu yer? hihi

lepaih nie turn akak lak mana tau.. jodoh kak :)

mar@ziey,
hai mar.. thnaxs yer.. insyaallah kalo tak de aral melintang sampai la kami (jeng jeng jeng) ke party sis viona tu.. nak sebok2 sekali..hihi

miera,
hehehe thanxs miera.. doakan akak yer :d

Unknown said...

hajarus,
thanxs hajar...hihi

ibuafiqahhuzaifah said...

tahniah ila...
actually dah tau awal sblm announcement dari ana a.k.a honeysour...
moga cepat2 kawin..
jgn tunang lama2..byk dugaan..

aCik Anie said...

tahniah.. selamat menempuh alam pertunangan. Sempga tabah dgn segala mcm dugaan sepanjang tempoh itu..org kata alam pertunangan mmg byk dugaan.. ermm..betul kot...

Unknown said...

ibuafiqah,
thanxs irnie..hehe dah tau da mase ila ngh ym ngn honey irnie ade kat blakang dia kan.. insyaallah tak tunang lame2 :)

cik anie,
thanxs anie, hope segala dugaan tu dapat ditempuhi dgn sebaiknya.. thanxs banyak2 tau!!!

Jard The Great said...

congratz!! semoga jodoh korang panjang.. peh..

ku baru nk follow blog neh.. aku link kamu ye..

eya said...

tahniah..

ninie said...

tahniah....

Unknown said...

jard,
thanxs jard..sile-silelah follow kite :d

eya,
thanxs eya..

ninie,
thanxs ninie..

irwani said...

congrates kak ila
hopefuly kawen cepat
hehe

kimomoto said...

wah tahniah!!..
tumpang gembira sekali, sory x dpt pg jauh tu..^^

UnGu VioLet said...

tahniah kak.. moga kekal hingga ke jinjang pelamin.. amin!!

Neeza.Areef said...

ohh..cik adik ni nk betonang upenye..

senyap2 je rasanye x penah ke jarang cter pasal pakwe..tau2 nk tonang..

btw slmt betunang...cpt2 jgn tonang lama2

zumairi said...

bertunanglah dgn selamat...selamat bertunang

atie said...

Alhamdulillah ila, selamat bertunang and hepi bufday to u k, moga segalaya berjalan dengan lancar, tahniah ye dik

::ainbutterfly~ said...

SELAMAT MENJADI TUNANGAN ORG KAK ILA..HEHE..SOWIE AIN TAK DPT DTG..HONEYMOON KT CAMERON..NGEE~

Unknown said...

to irwani,kimomoto,ungu violet,neezareef,zumairi,atie,ain butterfly...

thanxs yer uols diatas ucapan dan doa kawan2.. semoga kita sama-sama bahagia yer..

aminnn

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site