Wednesday, May 27, 2009

Genap 2 tahun

Tanggal 24 Mei 2009.. genap 2 tahun aku berkhidmat dalam perjawatan awam.. maksudnye keja ngn gomen latu.. saja mau kasi n3 cket.. sambil buat keja hati resah pulak.. bukan resah apa.. resah blog tak hapdet.. kuang kuang kuang :P

Dipendekkan cite aku nak ucapkan "selamat ulangtahun yg ke 2" kepada sume kawan-kawan yg telah sama-sama melapor diri ngn aku pada 24 Mei 2007 yang lalu.. apa cite korang sekarang yer?? aku dengar ramai yg nak menamatkan zaman bujang tahun nie.. mano kadnye?? tak dapat pun :P


Aku agak bz cket td tak sempat nk ziarah blog korang.. huhu
pepon bekojo lah kite sekueknyo.....lalalala

20 comments:

kojah said...

wahhhh leh naik gaji la nie kak...

eya said...

selame 2 taun tu epi x keje gomen?

FRB said...

pak PM tngok la blog ni. semangat bekojo mcm kne tmbah elaun. idup gomen!

JIVEBUMZ said...

kojah,
haha gaji tahun nie tak naik2 lagi nie!!! nk bitau pm la kalo camni...

JIVEBUMZ said...

eya,
so far selama 2 thn hepi sangat.. ceria bersama teman2 kat opis yg giler2..kikiki

JIVEBUMZ said...

FRB,
tolong la pak najib naikkan elaun kitorg!!! huhu

cikyah.blogspot said...

kroje dgn amanah... semoga pendptan yg dpt tiap2 bln tu biar berkat n tahniah dah 2 taun keje dgn penuh btanggungjwp (bila kome nak blanja org kg teman dah lama tunggu).

Gieyana said...

keja gomen erk...mesti syokkan psl tiap2 tahun naik gaji!hehehehe

::ainbutterfly~ said...

jap je dah 2thn kak ila kt ctu kn..doa2 la ain plak dpt gomen..kasihanilah saye..saye nak tawen ni...

atie said...

Sama lah kita, gomen ekkk...sama2lah kita membizikan diri kan kan.Chaiyok3

aduka said...

slmt mnyambut ulang thn ke 2.. =)

Luth Textile said...

tahniah kak..
pape nt kem salam kt cik viva k..
muah muah kt dia..
hahaha..

btw, bila nak nikah kak?

atty's said...

congrats..sis..

mummYaeesh said...

ila pun bila nak anta kad??hiks
btw, umur uols ni bape??

JIVEBUMZ said...

cik yah,
insyaallah nasihat kome teman ingat sampai bile2..kikiki nak belanja?? bila kita jumpa di kg nanti hari raye yer... ang mai ar umah aku mcm2 aku jamu nanti :P


gieyana,
alhamdulillah naik walaupon tak sehebat keja swasta... syukur dengan rezeki yg ada..

amin

JIVEBUMZ said...

ain,
tula pasal cepat nau masa berlalu.. tup tup dah masuk 3 tahun dok shah alam nie.. kejap aje la hai.. sumanya bagaikan mimpi tapi sebenarnya adalah realiti..:)


atie,
caiyok caiyok kak tie!!! :P


aduka,
thanxs aduka :)

JIVEBUMZ said...

luth,
ko nie bior betui luth?? hihihi ko dah jatuh cinta ngn cik bibah akak tu ker...:P


atty,
thanxs kak ty :)


mummyaeesh,
alooo kad apenye kak... huhu kite blom sampai jodohnye lagik la tak de org mau pinang (sedih owh)garang sangat neh sebab tula org takut kak oiii... erm umo kite dah banyak la kak malu nak kabo..hikhik

I3n@f@zLyN@ said...

aiii...best blog awk nie....sejuk je tgk ijau nie...neway..ni my blog.. http://hentianqaseh.blogspot.com

feel free to intai2 erk

JIVEBUMZ said...

iena fazlyna,
tengkiew.. i link ur blog too :)

adenium said...

nih g intura nih tau tak...kat luar pagar intura tuh ada kedai jual ikan bakar yang best...
woooo....best.... nih yang mula dok pikir...bila nak g outstation ke intura nih.... nak makan ikan bakat itu..hahahaha

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site