Tuesday, August 18, 2009

Sumanya aku suka

Masih dalam mood pertunangan..cea ceaaaa selagi gambar tak abes upload rasa macam tak puas ati gitu.. nak masuk jugak gambar2 nie sume.. heheh

izinkan patik jaja gambar2 yang tak seberapa nih untuk koleksi peribadi..heheh masih peribadikah kalo dah masuk ke sini? sendiri mau ingat laaa :p

sementara menanti pihak laki datang.. tengah dup dap dup dap ok tapi masih bleh cover g.. muahaha aku boleh jer cover2 nih berlakon mau lebih cket maa..

korang perasan tak kotak tisu mydin tu.. heheh promote tisu mydin weh

tengah bagi arahan kat dorang sume supaya wat keje :p hihi yang bestnye hari tu aku perasan macam pengantin.. sume keje umah aku tak payah wat.. arahkan aje.. uiii bestnye ko

buat macam best ok.. hahah tetiba nampak jari tangan aku nie beso sebelah.. itu sume teknik2 yang digunapakai oleh mr photog

buat love love gitu.. gedik ok selama nie asyik nengok orang lain buat aku pon teringin jugak :p

nie gaya apa aku pun tak pasti.. mr photog yang suh wat cam gini.. tak boleh blah tang mata aku tu.. yela kan aku sedar aku nie mate sepet tak de bulu mata lebat cam gitu.. hukhuk pakai yang palsu pon ok what? heheh

kalo korang nak tau sireh junjung nie buat last minit waktu pagi sebelum majlis tu.. kelam kabut aku dan ina gebu siapkan.. kitorg taram je asalkan jadi rupa sireh junjung.. heheh

ketibaan rombongan lelaki.. umah akak aku tu kawasan bukit so dorang kene turun tangga.. umah akak aku kat bawah tu jer

aku ngah borak2 ngn dorang nie sambilsuh dorang intai2 kat luar.. dah sampai ke belum pihak lelaki nih... amboiii tak sabarnye :p

bergambar bersama adik, akak dan mak aku tercinta..

petang tu keje aku potong kek.. bagi saudara mara dan kawan2 makan.. hiks

kak ju antara orang kuat majlis aku aritu walaupon sedang peknen.. thanxs kak ju...

hoho itu saje laaa.. lastly aku bersama sireh junjung belah lelaki.. aku suka bunga kaler pink tu.. tantekkkk

terasa cam nak ulang balik saat indah ini.. best ok.. heheh

13 comments:

Gieyana said...

Tahniah yer..darah manis nie...hiks!

Elena said...

ooo bum dah tunang yerkk...bila nak klepak klepung nih

Ana Lyana said...

hehehe...
layankan je kak jivebumz kite ni..
kater tgh mood bertunang kan...
hehehe...
dah seminggu lbih dah kak ila oi..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

byknya gmbr tunang....best kan btunang...kekeke..

darah manis tu...take care..

Nazifa said...

akak..
cunla pic akak yg akak selak selendang tuh..
dah mcm puteri kayangan plak! hik2...

ehem2..
akak ni sekali tgk..
dh mcm pengantin :)

watie wyyn said...

ila da tunang...congrats dear! lama betul tak blogwalking tu yg tak tau ape2 tu..wah2 grand nye mcm nak nikah lak!hiks

adenium said...

kita pun suka...
suka tgk gambar yang kat depan cermin tuh... :-)

attyfir said...

congrats ila..hantaran semua cantek..

Iyiana said...

waaa.... best yer.. orang tu da tunang..
kak ila da tunang, yay!!
kak ila da tunang, yay!!
ehehee..

Hayati said...

udah cuci ke gambonya???

Chilabaey's Spot 2 said...

Selamat bertunang.... ingatkan majlis kahwin tadi... hehehe... apa2 pun selamat bertunang... moga panjang umur dan dipanjangkan jodoh...

Orked said...

amboi..comeinyer...tahniah yer

ui said...

cantikk....heee=)
x sbr nk kawin *ttb gatal*(-,-")

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site