Monday, August 10, 2009

Pertunanganku

Jeng jeng jeng... satu permulaan untuk sume yg mengenali diriku.. gambar tak sempat nak edit lagik so aku tempek satu dulu eh.. tak pe kan?? lalalala

Hari nie masa terlalu singkat la.. pepagi tadi ada odit sampai la lunch hour.. tup tup dah petang.. jap lagi dah nak balik.. so aku kene apdet kat umah la yer.. gamba kat aku tak banyak.. yg banyak kat en photog.. yang tu belum siap lagi.. aku tamoo push dia kang dia malas nak edit cantek2..hihi so aku bagi dia masa untuk siapkan gamba aku..

Untuk tatapan sume saudara mara, kawan2 tersayang dan jugak para blogger ku terchenta...hiks



gamba yg lain2 akan menyusul kemudian ya..

sabarrrrr :p

13 comments:

mohaz said...

tahniah...

Nazifa said...

wahhh..
cantikla akak :)

mknace unlimited said...

apa apa pun... tahniah!!!

::ainbutterfly~ said...

uwaaa...cedey taw ain n anas tak dpt g..kitorg mmg kelam kabut..nnt ain dtg umh ye..windu kt akak2 sume..

mAr@ZiEy said...

Selamat Bertunang Miss Gorgeous..

Cun sgt2...gorgeous..hehe..

Cpt2lah updet..hee

CuTeMiUt78 said...

wah.. kemain manis lagi..

said...

tahniah kak...

(^_^) kamo cantek

Hayati said...

tahniah akak...
udah selamat bertunang n selamat hari lahir..
pas nie bakal menempuh alam perkhawinan plak yer...

mohad said...

semoga semuanya selamat

Anonymous said...

ayunya...
tahniah.....
semoga bahagia...&selamat mnempuhi alam brumahtangga...:)

Ana Lyana said...

yat tu tak lama lagilah tu...hikhikhik..

ibuafiqahhuzaifah said...

congratulation ila...
1 step closer nak melangkah menjadi bini orang.hehehe..
lawa sgt ila...lain dari biasa..hehehe

Unknown said...

to all of u,
time kasih sume kerana sudi mendoakan kebahagian saya..semoga kita sama2 bahagia ok! :d

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site