Tuesday, August 11, 2009

Di sebalik blog kak ijan

Fuhh..fuhh..fuhhh...

Heheheheh...aku pun mcm blogger Ila gak.....dok tiup² sawang kt blog aku neh...dh lama tk update...hihiihihi tapi aku tk lak lama cm dia smp 3 bulan ko .... sori sesangat kesibukan yang melampau smp tk sempat nk bukak blog apalagi nk jenjalan kt blog korang....ampun ekkk!!

Kesempatan ni aku nk ucapkan "Selamat Bertunang" kt Jivebumz. Selamat menempuh alam pra-perkahwinan ... heheh...lepaih ni dok sibuk² wat persiapan nk kawen pulok kan....ala...akak tau ko tengah tkde mode nk wat keje kt opis kann....heheheheh....

hah, tengok tu dia punya senyum kemahin lagik... sakan!!! (pic ehsan blog jivebumz...thx to honeysour...nk tunggu empunya badan upload pic lambat bebeno...hehhe)


Hari nie keje aku adalah copy n paste n3 kawan2 yang sudi tempek muka aku kat blog dorang.. heheh bukan kes tak de modal untuk n3 seterusnya tapi sebagai penghargaan kepada dorang.. thanxs yer kak ijan susah2 jer promote saye kat blog akak.. :P tengkiewwww my dear sis.. doakan kebahagian adik mu ini ya!

3 comments:

UnGu VioLet said...

akak, tahniah sekali lagi dr mar.. cantiiiiiiiiiiiiik sangat akak ngn color kuning tue.. tahniah ye kak.. moga bahagia hendaknya..

atty's said...

congrats ila...kty doakan semoga berkekalan hingga ke jinjang pelamin..dan sehingga ke akhir hayat

JIVEBUMZ said...

ungu violet,
thanxs yer mar.. itu kaler coklat la mar.. bukan kuning..heheh

atty,
time kasih kak ty.. mudah-mudahan segalanya berjalan lancar yer kak

amin

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site