Monday, August 17, 2009

Aku kuar jugak akhirnya

Heheh dalam n3 yang lepaih aku cakap tamoo kuar kan.. tetiba en bob ajak kuar.. yareeeevaaa suka bangat.. hehehhh aku ada tujuan sebenarnya.. pertama sekali aku nak ajak dia tunjukkan jalan nak g ke tempat kursus minggu nie.. ala kat area bangi nun.. aku mana tau jalan.. nak redah sebarang pun aku tak bape yakin.. heh memandangkan dah ade tunang nih bleh la aku gedik2 manje mintak tolong kan.. hihi seb baik dia memahami..

Yang keduanya saje gatal2 nak makan sama.. yela seharian dok umah sorang2 makan pon sorang2 mana selera weh.. alasan jer tu :p

So lepaih jumpa tempat aku nak g kursus nanti weols terus g ampang.. cari makan kat cna.. tetiba tekak orang kaye nak makan pizza hut.. heheh

makan kat pizza hut ampang park.. best jugak tempat nie.. pizza kat 1'st floor kat bawahnye ada KFC.. sebelahnya plak ada Mc D.. sumenya fast food.. senangla kalo rase nak makan mana2 diantara 3 jenis fast food nie ada dijual di sini k..



tak sempat nak amek gambar makanan tu.. tup tup dah settle.. hihih baru berselera makan berdua :p

puas ati + kenyang.. errkkkkkkk

9 comments:

said...

>> alahai sweet nyer pasangan baru tunang kuar makan

hehhehehe.......

Unknown said...

yanie,
sweet eh..hihihi tengkiewww

Diarihatiku1976 said...

seri tunangan orang kot...

Unknown said...

diarihatiku1976,
hehehehehe

Nazifa said...

ohh akak..
pandai wat alasan ek! hehe..
xpe2.. bakal suami jgk nnti :)

Unknown said...

cerry berry,
hidup musti pandai wat alasan dik..muahahaha

Ratcna said...

amboih..asik dating je.ni yg jeles ni..x aci!x aci!huhuhu

::ainbutterfly~ said...

ooo.kua jugak ye..cian tgl sowang2..kak ila kursus lg ye..

Unknown said...

ratcna,
hahahahaha jgn la jeles dating ngn tunang kite :p

ainbutterfly,
aah tak best dok sowang2..hurm kursus g rabu nih tapi sehari aje

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site