Thursday, August 20, 2009

Hadiah hari lahirku

Salam sume...
Sori korang aku lewat apdet.. heheh korang ada kesah ker? :p haha aku punya suka la kan.. gile kose wehhhh.. hurm rindu ar blogging.. almaklum la aku kan baru balik kursus.. kang senang2 aku taruk pic tempat kursus yang menarik tu yer.. :)

Pagi tadi aku sampai lewat tau.. jalan jemmmm sangat! keta sangat banyak ari nie.. sampai kat opis parking lak tak de.. kena parking kat hujung2 bangunan..huh

ok berbalik kepada cerita asal.. sampai aje kat opis nih tetiba nampak atas meja aku ada bungkusan nih.. wow bestnye.. heheh

bungkusan pos laju daripada seseorang rakan blogger jugak.. yehaaaaa

cepat2 aku bukak sebab nak tau isi kandungannye.. kat luar bungkusan tu dah tulih apa yang dia nih kasi.. dah tak suspen lagi dah..heheh

oppss kasi amek gamba dulu sebagai kenangan :p

bukak skit2 sambil amek gamba.. uittt cunnye kotak dia

jeng jeng jeng

tarra inilah dia.. hadiah ikhlas daripada rakan blogger ku saudari marziey

thanxs a lot's marziey.. heheh ko la orang pertama yg kasi akak adiah besday utk tahun nie tau tak.. hukhuk sambil tu en bob sile paham2 yer... :p

8 comments:

ChiLaBaey's said...

Happy belated b'day.... semoga dimurahkan rezeki dan dipermudahkan perjalanan hidup.... rezeki cari sendiri yer.... hehehe... :)

Hayati said...

uitttt....gpic ke 2 ngah nengok myblog ke???hehehe
aik..hadih lilin 2 same lew,ari2 dpt cabutan bertuah..

~ceRRy beRRy~ said...

wahhh..
xaci..xaci..
nape ifa x dapat???
eh2..lebey2 lak..hik2...

cantikla hadiah tuh :D

JIVEBUMZ said...

chilabaey's,
hihi mekasih yer..neway salam kenalan :)

hayati,
amboi nampak saja no... hihi tgk dok bukak blog sapa tah tu :P aik sama ka?? huhuh tak pa nie adiah istimewa tau!

cerry berry,
aik nape emo kat sini nie? hihiii

tengkiewwww ifa

mAr@ZiEy said...

Sis Ila..
Terimalah hadiah yg tak seberapa tu ek..sori lambat anta..hehe

JIVEBUMZ said...

mar@ziey,
ok time kasih yer dik.. akak suke jer..hihi

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. mesti la duk tersenyum2 bila dpt hadiah kan.. seronok gitu

JIVEBUMZ said...

cutemiut,
mmg la kak senyum tak berenti rentiii hihi tgu adiah kak cute plak pasnie :p

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site