Friday, August 28, 2009

Bertemu sedara di opis

Salam ramadhan sume... esok hari sabtu.. cotiiiii yeahhhh suka sangat kalo tiba hari sabtu.. nak nak pulak sabtu sampai isnin cuti.. perghhhh best kan uols.. akceli aku kan nak balik kampung.. hihi mention sekali lagikkk :p 3 hari 2 malam!

Ok la nie aku nak cite kisah minggu nie.. hari rabu tadi ada vendor datang opis aku.. dorang datang bertiga.. sumenya pompuan.. muda2 belaka.. lebih kurang sebaya aku jer :p

Dorang datang nak installkan satu sistem nie.. dipendekkan cite aku borak2 la ngan dorang.. tanya asal mana dok mana.. sekali ada sorang minah tu kan cakap kat aku.. "ai sedara sendiri pun tak kenal" uitttt terkezuttt acik... aku pon tanye la sedara mana nie.. tak perasan lak aku kan.. dia pon bukak cite la.. rupa-rupanya minah nie dah pernah jumpa ngan aku masa majlis tunang aku aritu.. hahaha aku bleh tak perasan ko! series aku memang tak perasan langsung minah nie..


Soal punya soal rupanya minah nie anak kepada sepupu aku.. namanya kak aishah.. bapa sedara dia pulak kawen ngan anak sedara aku yang kat ampang nun.. baru la aku perasan bila dia bitau sume.. rupanya masa aku tunang aritu aku dah salam2 bagai ngan dia.. iks iks cemana aku leh tak perasan nie..hihi


inilah dia anak kak aishah yang duk kat ipoh nun.. namanya huda.. nasib baik dia yang tegur aku dulu.. kalo idak mau sampai sekarang aku tak tau yang huda nie adalah anak sepupu aku.. kira 2 pupu la yer? ntah la aku tak tau sangat cemana kira pangkat nie..hihi

kebetulan plak muka minah nie ada iras sorang dak opis aku nie.. sekali pandang mmg sejibik ar.. apalagi amek gambar dulu.. sebagai kenangan.. tak sangka sepanjang aku keja kat sini boleh plak terjumpa sedara sendiri.. kuikuikui

Moralnya lepas nie kena kenal2 sume adik badik yer.. jangan menyombong.. huhu

4 comments:

honeysour's blog said...

hikhik klako klako...

Ratcna said...

aik..cm muke kak lidya je..ntah2 sedare ngan kak lidya jgk kot..huhu.byk benor sedarenye

hajarus said...

hehehe kelakar la k.ila...

JIVEBUMZ said...

honeysour,
kelako ek?? hehe akak lagi malu time tu tau :p

ratcna,
itula pasal sejibik cam muka lidya..sume org cakap mcm tu..kihkihkih

hajarus,
hihihi ila pon rasa kelakar jugak

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site