Wednesday, August 12, 2009

Tak cukup secret recipe KFC pulak

Lepas makan kat secret recipe en bob ajak g tgkwayang lak.. so kitorg g layan cite "setem".. best jugak cite tu kelakar gilerrrr.. korang pegi la tengok mmg puas ati.. lakonan afdlin shauki, sathiya, vanidah imran, rashidi ishak, que haidar dll.. Gerenti puas ati beb! acik tak tipu woo..

Pas tengok wayang makan lagikkkk.. macam tak caye jer aku bile en bob tanye nak makan ape yang??haaaa makan lagikk.. best tui la kalo jadi bufday gurl nie.. cakap aje nak makan ape bitau jer kat mana.. pasti dapat punyer.. kalo macam tu hari2 bufday pon best jugak kan? :p


oleh kerna aku tak nak makan nasik so en bob ajak g makan kfc.. yahuuu rezeki tu :p

dan sekali lagi aku dibelanja oleh tunang tercayang.. thanxs laling :d

wajah kehepian aku tatkala itu.. opss aku dah ciap pakai baju tema kaler pink utk ke majlis bufday party akak kak viona tau! tapi tak jadi pegi loh..huhu

best sangat kalo selalu makan cam gini kan uols? :p tapi takut gemuksss

blurrpppp kenyang beb.. sampai keesokkan harinya.. thanxs tau cyg kerana memahami perangai buruk tunangmu ini..kehkehkeh

7 comments:

atie said...

Owh...udah mendating adik yang darah manis ini....hihi.happy bufday ya...

Amiha Ayu said...

its the moment together lah actually.. tu yg buat sweet & best..
:)

congrats again!

cikyah.blogspot said...

selamat jd tunangan org n hepi besday, sori baru bagi ucapan selamat. Sibuk sangat sampai xingat ttg hal ni, juga xsempat nak lawat blog MakLong. Blog sendiri pon dah terbengkalai. SORI skali lg :(

Ana Lyana said...

tak sabar nk dgr abg bob ckp bini pulak...hahaha...

ninie said...

hepy besday tu ila...

radiobiq said...

hang kene ingat pesan pakcik kat umah akak hang tue.... ekekekeke...
anyway... happy birthday..... & thanx 4 da wishes too...

Unknown said...

atie,
ala kak mase tunang tu tak leh jumpe.. jeling2 jela hari ahad kuar ler celebrate bufday..hahah tengkiew kak :)

ayu,
mmg so sweet! tahnxs ayu..

cik yah,
time kasih yer cik yah.. aku tau hang mmg seorang isteri + ibu yg bizi.. so aku tak marah ok..hahaha

honeysour,
sabar ek insyaallah akan sampai detik itu! cewahhhhh :p

ninie,
thanxs ninie.. :d

radiobiq,
muahaha tetiba hilang ingatan lak langsung tak ingat pesanan pak cik tue.. neway tengkiew bos coz sudi hadir memeriahkan majlis saya tu.. :)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site