Tuesday, August 4, 2009

Akhirnya dapat gak makan kat Johnny's

N3 makan kat johnny's.. minggu lepas ari sabtu aku bersama en bob g kenduri kat PD.. kitorg g sekali ngn zati & ake.. kalo ada yang perasan dorang nie pernah kuar dalam blog aku dulu.. waktu wedding dorang aku & en bob attend..

Balik daripada PD kitorang singgah jusco setiawangsa.. jalan2 dulu kat dalam jusco tu pastu pegi makan.. zati & Ake ajak kitorang makan kat sini.. secara jujurnya aku & en bob tak penah masuk pun restoren johnny's nie..haha selama nie tengok kat blog kawan2 jer.. pernah jugak terdetik nak pegi tapi belum kesampaian.. akhirnya hari sabtu tadi dapat jugak aku merasa makanan kat restoren tu... yeahhhhh :p

so meh layan gambar kat johnny's yer :d



tetiba aku jadi blur bile nak order.. haha tak biase katakan

Ake & Zaki steady jer.. aku & en bob serahkan pada dorang untuk mengorder apa yg patut .. kitorang makan ajo :p

pose sementara menunggu makanan sampai..

kitorang pilih yang set punye.. makan ala steamboat.. hege brapa tah dalam 50 hengget lebih camtu la.. aku tak brapa ingat lak..

pelbagai sayuran dan seafood.. masukkan dalam periuk tu kaco dan tunggu sampai mendidih.. sonang jo!

campak sume sayuran dan seafood dalam tu.. godek2 cket

dan inilah hasilnyeeeee... dalam tu ada meehoon jugak

air strawbeli... aku punyer..sluurrppp sekali sedut aje

dah siap sume kitorang makan tak hengget.. sedap sangat.. boleh hirup2 kuah.. nyum nyum suke sangat..

sampai licin jugak la kitorg bedal..muahaha paham2 la first time makan menda camni.. tak pernah jumpe sekali makan hambek ko.. :p

yang hanya tinggal adalah kulit udang.. itu pun kalo boleh makan musti bedal sekali..hihi

itu saja yer n3 makan untuk ptg nie..

selamat terliur :p

3 comments:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

wah makan2.....

teringat makan kat johnny's alamanda...


sedap..! mabeles....

hehe

CuTeMiUt78 said...

mueh....mueh..mueh... baik punya bedal...

:iBuAfiQah: said...

xpenah g makan kat johny nie?
dah la tgh posa ni ila....
buat terliur jer...
terutama air strawberi niey..
pergh!

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site