Monday, August 3, 2009

Monday blues

Salam sume.. apa kabar hari nie?? sihat kahhhh harapnya kawan2 sume sihat la yer.. tak seperti saya hari neh tak brape sihat.. suare ngak ade.. serak serak basah gitu :p hahah gara-gara makan aiskrim kat hotel empress jumaat lepaih.. apa nak buat berjangkit pulak dengan batuk.. nasib baik tak demam pulak.. kalo idak complete sungguh! dengan demam + batuk sume tu kan..

So hari ini adalah monday blues ok! nak keja rasa malas.. tapi tak boleh malas woooo sebab pagi tadi bos aku dah sound awai2.. "hari nie ada gerak gempur no!!" :p apa kebenda gerak gempur yang dia nak wat hari nie tak tau laa.. tungguuu

Erm banyak gambar dan stori baru untuk uols tapi pepagi nie tak sempat laa.. ada masa kang aku upload k..

cukup setakat itu dulu.. selamat bekerja :)

7 comments:

aRe_uDear said...

pagi yg ceria biat ayu hehee..
aloh2 cian die jgn lupe mkn ubat k.. kang ader la blik sore tu hehee..

JIVEBUMZ said...

are_uDear,
tula terasa betapa seksanya nk bercakap hari nie huhuhu

masviona said...

alahai....jgn lupa makan ubat ye jive....huhuhu...moga cepat sembuh

~jemput ler dtg besday party anak akak nnti

JIVEBUMZ said...

masviona,
huhu thanxs kak viona..makan ubat batuk ok tak? hihi

bile tu kak viona?? kalo kene masanya ok gak tu :)

masviona said...

Jive punya bufday bila??
avin damia actually 6/8 tuh but weols buat party tuh on 9/8....dekat² gak lah tuh kan

kalu gitu jivebumz mmg ler kena dtg coz nnti leh celebrate sesama kan...hiksss...lah leh jer bawak jerlah apa salahnya leh la weols kenal ngan en bob sama....hikss

atty's said...

jive.makan ubat..tau..

JIVEBUMZ said...

masviona,
bufday kite that day la kak.. 9 ogos tu.. jeng jeng jeng celebrate sesame ek? best best hihi

insyaallah kalo tak de aral yer kak.. teringin nak jumpe blogger lain tu kan

atty,
ye kak! saya akan makan ubat dan berpantang sekali.. :D

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site