Friday, June 26, 2009

Posing yukkk

Kisah di bagan lalang belum selesai.. nie ada sedikit gambar kenangan bersama rakan-rakan sekerja yang memang sempoi la.. :d

so meh layan gambar kami..

gadis pingitan :)

aksi bawaku terbang :p







terasa macam tengah shotting filem la plak..kekekeke





semua hasil sentuhan dak opis aku mr echam.. sesapa yg nak mendapatkan khimat photog dia bleh trus ke blog dia yer.. KLIK SINI

9 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

semua comel2...
aksi yg menarik....
hehhehe

Luth Textile said...

tak abes2 g ke pasal pg kelah tu
hahahahha

comei suma..

CuTeMiUt78 said...

wah.. kemain lagi ya.. bersantai2 gitu..

JIVEBUMZ said...

yanie,
comel ker?? hihi mekasihhh :)

luth,
uit manyak g gambo nie luth oiii rase nak tempek sume dah nie..kehkehkeh

cutemiut,
saja la kak sekali sekala bersama kawan2 :p

irwani said...

hye kak ila
wahh
da upld gmb bgn lalang yea
hehe

JIVEBUMZ said...

irwani,
haiiii wani.. nice to meet u kat cni~!
ahaaa bese la gile kose cket upload gambo milik echam..kikiki

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

yg berbaju merah tu ok gak.manis bermaduuuuuuuuuu,camana nak kontek dia erk?

adenium said...

kanak2 riang rebina.... hehehehe

~zuraiwan~ said...

pakai camera apa ek...cntik la gmbr2

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site