Monday, August 10, 2009

Hepi bufday to me

Salam sume... maaf la uols aku tak sempat nak hapdet citer terkini untuk korang.. kat opis aku nie pepagi lagi dah sebok2 ngan odit laaa bagai.. nie ha baru settle.. tadi takuuutt nak bukak blog..ngeh ngeh ngeh

Terharu bukak blog arinie.. ada n3 spesel daripada blog akak cutemiut dan juga daripada blog honeysour heee suke bangat! thanxs bebanyak sangat2 yer :) Jom baca n3 daripada blog dorang dulu yer.. n3 daripada aku later k.
>
>
>
>
>
>
>
Spesel n3 daripada akakku cayang.. CUTEMIUT


Salam Semua...

Walllaaa... jgn terkejut ya korang..
Ni adalah auto publish..
takde maknanya aku buat n3 di hari minggu ni..
Actually kan ni kira n3 khas la gak..
Disebabkan 9.08.09 ni jatuh pada hari Ahad..
Makanya aku dah buat sesiap auto publish n3 ni khas utk hari ni
Sebab apa aku beriya2 sgt2 ni..
sebab hari ni adalah hari ulangtahun utk salah sorang rakan blogger aku gak..
so ni nak wish
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

khas utk adik Ila a.k.a Jivebumz
yg mana hari ni adalah besday dia...
jom kita ramai2 wish besday utk Jivebumz
"Selamat ulang tahun.. "
" Selamat ulang tahun.."
" Selamat ulang tahun Jivebumz."
" Selamat ulang tahun.. "

ni la besday girl

semoga tercapai segala impian dan dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan hendaknya.. :D

Dan kat sini gak.. nak wish tuk Jivebumz

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes


Selamat bertunang utk ila a.k.a jivebumz dan pasangannya..

Majlis pertunangan mereka berlangsung semalam..makanya akak wish sekali la ya.. :D

Selamat menempuh alam pertunangan.. semoga kekal bahagia hingga ke Jinjang pelamin......... dan semoga berbahagia hingga keakhir hayat.. insyallah :D

hik..hik..hik..hik..

p/s: ramai sungguh yg sambut ulang tahun pada bulan ni kan.. termasuk la aku.. :D



From jivebumz to cutemiut: Thanxs banyak2 yer kak!! ingat jugak akak kat saye yer.. ciap sms wish bufday pastu wat n3 spesel untuk saya g.. sempena bufday dan juga bertunang.. hee ske bangat la kak oi.. muahaha.. walaupun kita tak pernah berjumpa tapi segala ingatan akak terhadap hari istimewa saya tu akan saya kenang hingga hujung nyawa.. cewahhh hihih
>
>
>
>
>
>
>
>
Nie pulak spesel n3 daripada adikku cayang.. HONEYSOUR





terimalah entry yang tak seberapa ini dari nana utk kak ila...
hikhikhik...
zaman dah berubah, dunia dah maju...
pakai entry pulak bila wish bufday...
hehehe...takpe takpe..bende2 lain menyusul kemudian...

"kak ila...hepi buday to you...
thanks jadik kawan nana...tsk tsk tsk...
nak nangis ni...macam terharu je...
kak ila nana dah anggap macam kakak sendiri...
nana kan takde kakak...
tak dapat jadik kakak sepupu ipar...kakak angkat pun jadikla...
sudikah dikau wahai kak ila...hehehehe...
tak jadik kakak pun, boleh je kawan2 kan kak ila kan..."

"nana tau hadiah spesel kak ila tahun ni...
kak ila dapat title jadi tunangan orang..
tahniah....
jgn lupe nanti citer kat blog ok..."

note : aku pegi mase dia bertunang hari sabtu hari tu..
nanti aku tempek gambonye ek...



From jivebumz to honeysour: Thanxs banyak2 yer nana.. ingat jugak hari istimewa akak yer.. dan thanxs banyak2 kerana sudi datang di hari pertunangan akak walaupun sosat.. hihi dan tak lupa thanxs pada En Ady, Abg Gee & Kak shima yer kerna sudi datang.. hepi sangat coz korang sume sanggup datang tau! Insyaallah nana boleh jadik adik akak.. haha tak payah adik angkat laa.. jadik adik sendiri pon boleh ape?? amacam?? hihi

13 comments:

Neeza Makeover said...

Happy Birthday yeh =)

Nazifa said...

Wahhh..
akak, happy besday yep :)

akak dh nk bertunang ek ek???
ehem2... camat bertunang...
moga2 selamat semuanya :D

Na Shari said...

Happy birthday dan tahniah atas pertunangan. semoga akan berkekalan hingga ke hujung nyawa.

Sufy said...

epi bufday..moga pnjg umo murah rzeki..hehe...smg hepi slalu ye..wah, bertunang..bestt!!

Ana Lyana said...

love u too akakkkk...
muah muah...

mAr@ZiEy said...

HAPPY BELATED BIRTHDAY..

SELAMAT BERTUKAR STATUS KEPADA TUNANGAN ORG..CAMNER EK NAK POS ADIAH BEDAY NI..HUHUH

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. malu aku tau.. siap di copy paste kan kat sini.. apapun mekacih ya ila sebab sudi gak tempek kat sini..

Unknown said...

Fadhlina,
tengkiew my dear... :)

cerry berry,
tengkiew adikku.. akak dah selamat bertunang la dik.. n3 tak siap lagikk tak sompat la dik..heheh kang akak apdet yer!

Na shari,
tengkiew banyak2... mudah-mudahan hingga hujung nyawa..

sufy,
tengkiewwwwww doakan saya yer

honeysour,
muah muahhhhh hihi

mar@ziey,
wah siap ade adiah bufday neh..bestnye.. erm amek id ym/email saya k.. jivebumz@yahoo.com

cutemiut,
saya yang patutnya ucap time kaseh kat akak tau!! thanxs tau kak

muaahhh muaahhh

::ainbutterfly~ said...

selamat hari lahir kak ila..semoga dirahmati..cepat2 jadi geng ain n kak nana ye..hihihi..

DrSam said...

double celebration ni. Selamat menyambut ulangtahun dan juga pertunangan. Semoga hari-hari seterusnya dilalui dengan penuh bahagia.

Anonymous said...

selamat ulangtahun..
smoga dpanjangkn umo..murah rezekimu..wahai sahabat..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

happy belated besday ya....

Unknown said...

to all of u,
terima kasih diatas segala ucapan dan doa rakan2 blogger sume yer...

luv u all
muaaahhhh :d

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site