Thursday, August 13, 2009

Hepi belated bufday my bos

Semalam adalah bufday bos aku.. waktu lunch hour wife dan anaknya datang celebrate kat opis.. wallawehhhhh best tu! datang bawak kek secret recipe ngn kfc.. haha menu yang same ngn aku mase aku celebrate bufday aku ngn en bob ahad lepaih..kekekeke

So supriseeeee...tapi nengok muke bos aku time tu cam tak suprise jer.. tah2 dia kaver kot :p muahahaha


hepi bufday bos! selamat hari tue... hihihi

Gambar makan2 malu nak capture.. ngeh ngeh aku lebih pentingkan makan time tu berbanding gambar :p

Pas makan2 tu weols layankan anaknye Aqil Shatir main2 kat opis nih.. suka betul la dia ada orang melayan..

aku dudukkan dia kat kerusi aku.. dah nampak macam bos daaa

hah tengok tu kecik2 dah pandai nak keje..hihi

sweet jer aku nengok dia dok kat situ.. tu yang aku sebok nak amek gambar dia manyak2 :p

Aqil n acik :)

kecik2 dah pandai layan u-tube tau..

see... tengah merenung masa depan

alahai so sweet..

sambil clap clap ur hand..

suke betul.. layankan aje laaaa zassttttt

5 comments:

yanizan said...

yeeee.....selamat ari tua....muka anak hang radi sejibik muka hang!! puh....si Aril lak cm tk sesabo je nk ada anak...dh ada gaya dh tu...hahahaha

Aduka said...

hahaha.. cutenye bos..

to kak jivebumz.. slmt bertunang.. sowy lmbt wish..

=)

Unknown said...

yanizan,
haha like father like son.. si aril mmg dah tak sesabo g kak oi :p dok menghitung hari jer tu kak..heheh

aduka,
cute ker? hihi kang dia pasan lak nie.. tengkiewwwww my dear :)

radiobiq said...

huhuhuhu...
biaseler bos hang mesti die kaber macho punyer...
die buat² x supriseeee... ler tue...

sape laa.. bos hang tu yek....

Unknown said...

radiobiq,
tula dah tau dahhhh sedia maklum :p

sapa bos??? ntah laaa sendiri mau henggat laaa :p

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site