Thursday, August 20, 2009

2 ari 1 malam di inspen

Akceli ari selasa sampai rabu tadi aku g kursus kat INSPEN, Bangi.. ari selasa cek in rabu tu kursus.. korang tau ker tempat apa tu?? haha tu la tempat budak2 belajar.. kalo korang nak tau lebih lanjut sile google sendiri ok :p

Tetiba rasa nak wat n3 pasal inspen nie..

Aku adalah peserta pompuan yang paling awal sampai.. hamek ko padan muke aku lapor diri sorang2.. sementara menantikan sahabatku2 daripada negeri lain datang.. aku cek in dulu..

Bilik cam asrama tu yer kawan2... meh kita tengok apa kemudahan yang ada..hihi

tv 14 inchi.. sekali ngn meja tulih..

rak kasut.. rak telekung semayang..almari kecik untuk taruk buku ke hapa ke..

opsss tetiba tunjuk toilet plak.. bersih woooo toilet kat cni..

ada air panas g ko.. best best :p

dan katil yang comel.. aku mati2 ingat sebilik 2 orang.. rupa2nya 1 bilik utk seorang... hukhukhuk rasa semacam owh bile dapat tau kena dok sorang2.. tapi aku kene menten beb... tak takuttt.. percaya pada diri sendiri.. aku bleh tido sorang2 kat situ per...huhuhu ala g pon untuk "one night only ma!!" :p

nie plak pemandangan kat depan asrama yang aku menginap tu..

nampak bangunan jer yer kawan2.. nama pun institusi latihan.. hahah

landskap kat asrama... cantik jugak

dan aku pilih no bilik nie.. suka ati jer kan mentang2 aku sampai dulu pulak tu tak ramai kawan2 dpd negeri lain yang nak tido cni..huh

petang tu perut dah kebulur sangat.. aku wat air dan makan apa yg ada.. kebetulan dapat biskut free.. boleh la wat lapik perut... waktu nie kawan aku dpd penang dah sampai.. so kenduri biskut sampai abes sumanya..

itu sahaja.. kursus best tapi paling tak best network lembap!! geram jer..huhuhuh sampaikan kitorg tak dapat wat latihan secara praktikal.. sumanya gara2 network tu..huh

ok la udah2 la membebel tu yer :p

chow chin cauuuu

4 comments:

Nazifa said...

best jgk kan klu g kursus..
leh tgk2 tmpat org len..
dok pn free..
makan angin smbil keje..
hik2...

Unknown said...

cerry berry,
mmg best kalo sekali sekala.. kalo selalu bosan jugak..hihi tak pe sabar yer cikgu ifa nanti sampai masa cikgu akan rasai sume tu yer :)

Hayati said...

dah lama x pie kursus nie...
last induksi ajew....
bestnya kalo dapat kuar dr sekolah nie...gie kursus kew.

Unknown said...

hayati,
uit nak kuar dpd sekolah ker.. sile anto surat ke JPA..heheheh

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site