Wednesday, August 12, 2009

Bufday gurl bersama tunang..heheh

Banyak n3 tertunggak sebenarnya nih.. banyak gambar nak upload.. idak la sumenya nak upload jenuh jugak kerana gambar tersangat la banyakkkkk.. kang muntah pulak korang nengoknye :p so aku selang selikan dengan cite2 lain k.. asyik tengok gambar aku bertunang aritu jer kang bosan pulak kan.. so kita kasi balance gitu..

Ini kisah aku celebrate bufday bersama en bob.. sehari selepas bergelar tunangan orang.. heheh gatai no baru sehari bertunang dah pandai ajak kuar.. :p

Ok seperti yg uols sedia maklum aku bertunang pada 08.08.09 iaitu ari sabtu lepas.. manakala bufday aku lak esoknya 09.08.09 ari ahad.. so jadual aku sangat pack ok! pepagi lepas kemas2 umah akak aku yg kat ampang tu terus aku gerak balik shah alam.. sepantas yang mungkin aku drive semata-mata nak kuar ngn en bob.. nak g bufday party damia anak kepada blogger masviona. aku dah siap berangan nak jumpe geng blogger yang lain tau.. sebab dengar cite ramai blogger yg nak turun situ.. tapi rupanya tak kesampaian..hukhukhuk kita hanya mampu merancang.. Allah jua yang menentukan.. masa en bob amik aku kat shah alam dah lewat ke pukul 4 petang.. so dia cakap kalo pegi pun tak sempat dengan tak tau mana dewan tu.. aku pasrah jela dah tak de rezeki kan.. mungkin lenkali dapat la jumpe ngn kak viona tu.. :d

Ok berbalik pada cite asal.. en bob ajak g jusco wangsa maju.. dia nak belanja makan woo.. best tu.. ajak makan kek secret recipe lak tu.. memang rezeki aku la kan..heheh

So meh nengok pic kitorg makan2 kat secret resepi nie..korang jangan terliur plak udah ler :p

en bob murah hati nak belanja so aku pilih ikut nafsu aku la kan

pose cket yer syg.. :p spesel untuk korang muahaha cam muka terkejut aje..

bufday gurl :)

aku n en bob @ izat.. org yg sama ok nama jer lain

nie air yg aku order.. jus apple apa ke nama ntah terlupa lak


en bob punye.. iced blanded

weols makan 3 slices kek.. kek yang berlainan rasa.. ada coklat, mangga & tiramitsu.. kongsi kongsi owh

makan sampai licin ok!

lastly en bob yg bayo kan sume.. sangat best ok kalo jadik bufday gurl.. heheh

thanxs laling.. coz belanje kite makan kek yg sedap tu.. tahun depan leh belanja g ape.. ngeh ngeh ngeh

4 comments:

ibuafiqahhuzaifah said...

ila,

nampak sedap jer kek tuh!hehehe

Unknown said...

ibuafiqah,
kek tu mmg sangat BEST!! ajak la hubby pi makan..heheh

Shemmi said...

wah...

sebat 3 ketul kek sekaligus ek..

hebatt..

kite..seketul pun xleh nk abih kadang.. sedap tp 'tebal' sgt rasanya..

tahniah yer ila... x jemput kite ponn...

sob sob sob

shaifulsafar said...

huhuu bahagianya.... kan?

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site