Sunday, August 23, 2009

Berbuka bersama housemate loh

Sabtu dan ahad duduk di rumah sajork..huhuhu nak nangeh rase :p berbuka bersama kawan-kawan serumah.. kalo sehari ok la.. kalo 2 hari....hukhukhuk tak besttttt uwaaaaaaa

Tetiba emo plak kat cni.. cehhhh tolongla jangan nak emo2 ok.. semalam aku g pasar ramadan kat area umah sewa aku nie jer.. setiap kali bulan puase memang ada orang meniaga kat situ.. so senanglah untuk weols orang bujang yang agak2 malas nak masak beli jer makanan kat situ.. lagipun bukan nak makan banyak sangat.. sekadar melapik perut kata org.. baik beli jer tak payah susah2 nak masak.. masak nasik udah :p

gambar semalam... pasar ramadan hari pertama kat umah aku

beli lauk ngan sedikit kuih muih sudah memadai :p

hari nie pun sama beli lauk dan sedikit kuih muih.. tengah makan tetiba teringat nak amek gambar.. huhu sedey ar nengok lauk dalam pinggan aku tu kan.. terbayang kenangan berbuka beramai2 kat kg.. alangkah indahnya kalau.... huhuhu

tak pe sabar ok.. sabtu depan aku nak balik kg.. nak berbuka kat sana..

mak tunggu kepulangan anakmu ini...

3 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

mmg sayu kan kak berbuka ngan kwn2..
tp nsb bek la msh de teman..hik2..

x sabar gak nk blk berbuka kat kg!!!

mohd hafiz said...

testing 123...

CuTeMiUt78 said...

tak pe la dik.. nak buat camne kan.. sok2 klu dah kawin ada gak temankan.. :D

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site